فرماندار روانسر در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر با اشاره به اجرای طرح گشت ارشاد کرونایی در این شهرستان برای کنترل شیوع ویروس کرونا گفت: ۵۸ درصد افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان روانسر دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کردند.
کد خبر: ۹۹۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 01 October 2021

سعدی مصطفی‌زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طبق آخرین رنگ‌بندی کرونایی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، شهرستان روانسر از قرمز به نارنجی تغییر رنگ پیدا کرده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۶ بیمار کرونایی از شهرستان روانسر جان خود را از دست دادند.

فرماندار شهرستان روانسر استقبال مردم این شهرستان از تزریق واکسن کرونا را مطلوب دانست و گفت: ۵۸ درصد افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان روانسر دُز نخست واکسن کرونا و ۲۸ درصد این جمعیت دُز دوم واکسن را تزریق کردند.

مصطفی‌زاده با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم برای کنترل شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: در این راستا گشت ارشاد کرونایی در شهرستان روانسر فعال و در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تذکرات لازم را می‌دهند.

کشاورزان روانسری محصولات کم‌آب پاییزی را کشت کنند

فرماندار شهرستان روانسر با اشاره به کشت پاییزه گفت: با توجه به بحران کم‌آبی در کشور کشت دوم محصولات کشاورزی ممنوع شده است.

وی افزود: به دلیل وجود فشارهای اقتصادی بر مردم، همکاری‌های لازم با کشاورزان شهرستان روانسر انجام شده و این افراد باید محصولات کشاورزی که نیاز کم‌تری به آب دارند، را در پاییز کشت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار