چرا چهارمین مسابقه این دو نابغه را نباید از دست داد؟
دیوید تیلور تا به حال سه بار مقابل حسن یزدانی، قهرمان المپیک، به پیروزی رسیده اما تردیدهای بسیاری درباره چهارمین بازی مطرح شده است.
کد خبر: ۹۹۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 01 October 2021

به گزارش تابناک سمنان عقیده دارم رقابت کایل اشنایدر مقابل عبدالرشید سعدالله‌اف بزرگترین رقابت کشتی دوران است. هنوز هم روی این موضع هستم. اما رقابت دیوید تیلور و حسن یزدانی با کمی اختلاف می‌تواند جانشین این رقابت شود.


بسیاری از مردم معتقد هستند که رقابتی وجود ندارد چون تیلور 0-3 از کشتی‌گیر ایرانی پیش است. با این حال من اینجا هستم تا به شما بگویم که این کاملا یک رقابت است و چرا شما نباید چهارمین بازی این رقابت را که هفته آینده برگزار خواهد شد از دست بدهید. 

 

ما شاهد بازی متفاوتی در توکیو بودیم


دو بازی اول بین مرد جادویی و بزرگترین کشتی‌گیر کاملا مشابه پیش رفت. یزدانی چهار امتیاز پیش افتاد پیش از آن که تسلیم فشار و سرعت تیلور شود. با این حال بازی در توکیو بسیار متفاوت بود. یزدانی توانست سرعت بازی را بسیار بهتر کنترل کند و فنی زیبا از تیلور در 20 ثانیه پایانی بود که پیروزی را برای او به ارمغان آورد. 

 
 

 

حالا تردیدهایی درباره رقابت چهارم وجود دارد


چون بازی سوم بسیار نزدیک بود، تردیدهای زیادی درباره بازی چهارم در اسلو وجود خواهد داشت. آیا جادوی بازی چهارم به سود یزدانی خواهد بود؟ به هرحال کسب چهار پیروزی متوالی مقابل چنین کشتی‌گیر خوبی دشوار است. آیا دیوید با ضعف یزدانی آشنا است؟ هر کشتی‌گیر چه تغییراتی را به کار خواهد گرفت؟ آیا یزدانی سعی می‌کند طرح بازی مشابهی را به شکلی بهتر پیاده کرده و مانع از حملات دیرهنگام شود؟ آیا یزدانی می‌تواند بازی را بار دیگر به همین اندازه نزدیک اداره کند؟

 

 

دیوید تیلور فقط برای خودش کشتی نمی‌گیرد


ایران تیمی جذاب را با خود به همراه آورده اما رقابت واقعی در نروژ بین آمریکا و روسیه خواهد بود و این احتمال هم وجود دارد که شاهد رقابتی نزدیک باشیم. هر بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت است. امتیاز تیم المپیک با پنج امتیاز اختلاف بود. این دقیقا تفاوت بین مدال طلا و مدال نقره برای یک کشور است. پیروزی دیوید تیلور در روز دوم می‌تواند شرایط تیم آمریکا را تا حد زیادی بهبود ببخشد. 

 

 

این تاریخ کشتی پیش روی چشمان ما است


من درباره سعدالله‌اف و اشنایدر نیز به این موضوع اشاره کردم اما این مسابقات تاریخی هستند. دیدارهایی که هواداران برای مدتی بسیار بسیار طولانی درباره آن حرف خواهند زد. می‌دانم که تیلور 0-3 از یزدانی پیش است اما یزدانی هنوز یک قهرمانی المپیک و دو قهرمانی جهان در کارنامه دارد. بدون توجه به تمامی رکوردها، هردوی آنها جز بزرگترین کشتی‌گیرهایی هستند که با دوبنده کشورشان به میدان رفته‌اند. این بالاترین سطح کشتی و اثری هنری است که باید توسط همه مورد تحسین قرار بگیرد. علاوه بر این، اگر یزدانی بتواند تغییراتی در بازی ایجاد کرده و برخلاف پیش بینی‌ها پیروز بازی شود، شرایط و روند این رقابت به کلی تغییر خواهد کرد. 

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار