این تیم رقیب ندارد
لیونل مسی دیشب پیغامی روشن برای همه اروپا داشت؛ این تازه شروع ماجراست و روزهای سختی در انتظارتان است.
کد خبر: ۹۹۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 30 September 2021

به گزارش تابناک سمنان «او یک نابغه است»، این توصیف نشریه اکیپ از بازی لیونل مسی برابر سیتی بود. فوق ستاره آرژانتینی گل دوم پی اس جی را وارد دروازه سیتی کرد که اولین گل او برای پاریسی ها نیز محسوب می شود. یک گل زیبا که تحسین پپ گواردیولا سرمربی سیتیزن ها را نیز به همراه داشت.

 

 

 

پپ گواردیولا پس از شکست تیمش و در مورد مسی گفت:« نمی توان 90 دقیقه مسی را مهار کرد. بله، او به تازگی از یک مصدومیت برگشته و هنوز در بهترین فرمش نیست ولی وقتی پا به توپ می شود، به سختی بتوان متوقفش کرد.»

 

 

 

 

این یک شب کامل برای پی اس جی بود. آنها پیروز شدند و حالا صلح بر این تیم پرستاره حاکم شده است. یک آسودگی خاطر که مثلث مسی، نیمار و امباپه نیز در رختکن، مهر تاییدی بر آن زدند. پس از یکی دو هفته پرتنش و حاشیه که از قهر مسی پس از تعویض شروع شد و به اعتراض کیلیان امباپه روی نیمکت از پاس ندادن های نیمار رسید، تصویر مشترک این مثلث ترسناک در پایان بازی با سیتی ثابت می کند که حالا آرامش بر فضای پی اس جی حکم‌فرماست. عکس سه نفره مسی، نیمار و امباپه پیغامی روشن برای همه دنیا داشت: اینجا همه چی آرومه.

 

 

 

 

گل مسی تحسین های جهانی را نیز به همراه داشت. ریو فردیناند اسطوره یونایتد به عنوان کارشناس بی تی اسپورتس و در مورد مسی گفت:« ریتم، انرژی، توازن و تکنیک مسی روی حرکت با توپ و سپس آن ضربه نهایی؛ همه چیز این گل فوق العاده بود.»

 

 

 

 

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی هم در مورد مسی گفت:« لئو بازیکنی در کلاس بالای جهانی است و کمتر شاهدیم که یک گل را با فریاد زدن جشن بگیرد اما این گل برای او خاص بود و خیلی باشکوه نیز جشن گرفت. عادت داشتم که او را به عنوان رقیب مقابلم ببینم ولی حالا او بازیکن خودم است. این بار گلزنی او را جشن گرفتم.»

 

 

 

 

مسی خود در پایان بازی نیز پیامی برای همه داشت؛ اینکه تازه آغاز ماجراست و این مثلث تازه در شروع کار است و بهتر از اینها خواهد شد:« هرچقدر بیشتر کنار هم بازی کنیم، بهتر خواهیم شد. همه باید با هم رشد کرده و به کیفیت بازی مان اضافه کنیم.»

 

 

 

 

رستگاری برای کیلیان

مرد شاد دیگر میدان، کیلیان امباپه بود. پس از لب خوانی از حرف های او روی نیمکت در پایان بازی با مون پولیه، مشخص شد که اعتراض داشت چرا نیمار به وی پاسخ گل نمی دهد. اتفاقی که برای شروع موج جدید شایعات کفایت می کرد.

صحبت از اختلاف بین او و نیمار بود و اینکه امباپه چشم دیدن مسی را ندارد. می گفتند پیوستن مسی به پی اس جی باعث شده تا رفاقت بین نیمار و امباپه خراب شود ولی روی صحنه گل دوم پی اس جی، همکاری امباپه و مسی بود که خودنمایی می کرد. ستاره فرانسوی به مسی پاس گل داد و سپس با او جشن گرفت. حالا همه آن شایعات به تاریخ پیوسته اند.

اکیپ نوشته است:« امباپه دیشب باید چیزهایی را ثابت می کرد و این کار را با شخصیتی بالا و تلاشش برای کمک به تیم نشان داد. خنده های مسی، نیمار و امباپه در رختکن، حالا جای شایعات را گرفته اند و اکنون به نظر می رسد در کهکشان پی اس جی، همه چیز چفت و جور شده و به کار افتاده است.»

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار