اصراری که می تواند برای صابر کاظمی گران تمام شود
یک وضعیت عجیب در مورد صابر کاظمی به وجود آمده است.
کد خبر: ۹۹۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ 30 September 2021

به گزارش تابناک سمنان شروع درخشش صابر کاظمی رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 بود؛ جایی که ولادیمیر آلکنو در غیاب امیر غفور مصدوم از صابر کاظمی به عنوان پشت خط زن اصلی خود در مسابقات لیگ ملت ها استفاده کرد و این بازیکن نیز توانست به بهترین شکل ممکن پاسخ اعتماد سرمربی روس را بدهد و یکی از بهترین های ایران در آن تورنمنت بود.

 

اما این تازه شروع کار کاظمی بود و او در مهمترین میدان جهانی یعنی المپیک نیز حضور یافت و در مسابقاتی که به عنوان جانشین امیر غفور وارد زمین شد توانست عملکرد فوق العاده ای داشته باشد و نشان دهد که درخشش او در لیگ ملت ها هرگز اتفاقی نبوده است.

 

اما اوج کار صابر کاظمی رقابت‌های آسیایی ژاپنی بود؛ جایی که به جرأت می‌توان گفت او یکی از اصلی ترین دلایل قهرمانی ایران نام گرفت. صابر کاظمی در اکثر بازی های ایران در مسابقات آسیایی امتیازآورترین بازیکن ما بود و نشان داد که از چه پتانسیل کم نظیری برخوردار است.

 
 

 

 

 

با این حال صابر پیش از آغاز دیدار نیمه نهایی ایران مقابل چین و در هنگام گرم کردن از ناحیه بینی دچار مصدومیت شد اما با توجه به نیاز تیم بهروز عطایی از اواسط مسابقه وارد زمین شد و اتفاقا توانست به پیروزی ایران کمک ویژه ای کند. اما این والیبالیست جوان در مسابقه فینال این بار از ناحیه مچ پا آسیب دید ولی با غیرت مثال زدنی و فوق العاده خود و در حالی که کاملا مشخص بود درد میکشد به بازی ادامه داد و پیروزی ایران در فینال و قهرمانی را برای ما رقم زد.

 

کاظمی فصل گذشته را در تیم فولاد سیرجان به میدان رفت و اتفاقا موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ دست پیدا کند. با این حال بعد از پایان مسابقات فصل گذشته او به شهرداری ارومیه پیوست. اما یک نکته قابل توجه در مورد صابر وجود دارد و آن هم این است که قرارداد این بازیکن با تیم سیرجانی تا پایان جام باشگاه های آسیا اعتبار دارد. با این وجود صابر کاظمی هنوز از مصدومیت بازی‌های آسیایی رنج می برد و به نظر نمی رسد که به طور کامل برای حضور در این بازی ها ریکاوری کرده باشد.

 

 

 

 

این در حالی است که به نظر نمی رسد باشگاه فولاد سیرجان این مسئله را پذیرفته باشد و گفته می‌شود که آنها قصد دارند صابر کاظمی را با خود به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برده و حتی از او در ترکیب اصلی استفاده کنند؛ موضوعی که ممکن است باعث تشدید آسیب‌دیدگی بهترین بازیکن ایران در مسابقات آسیایی شده و او را به خطر بیاندازد. حال باید منتظر ماند و دید آیا فولاد سیرجان در این رابطه کوتاه خواهد آمد یا اینکه صابر کاظمی با وجود مصدومیت به جام باشگاه های آسیا خواهد رفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار