رضا نقدی خبرداد؛
تابناک سمنان: رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از کسب رتبه اول کشور توسط این دانشگاه در هفته ملی مهارت خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 29 September 2021

کسب رتبه اول کشوری توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان

 

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان بیان کرد: با ارزیابی‌های صورت گفته از سوی ستاد مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان رتبه اول هفته ملی مهارت کشور را کسب کرد.


وی اظهار داشت: مهارت آموزی و ضرورت توجه به این مقوله مهم بسیار اهمیت دارد و  دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حوزه‌ی مهارت آموزی، پیشگام و پیشرو در سطح کشور است.

رضا نقدی با اشاره به برگزاری آیین نکوداشت هفته ملی مهارت با عنوان کارآفرینی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، نقش خیرین در توسعه آموزش‌های مهارتی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، افزود: این افتخار بزرگ با بهره مندی از توانمندی ها، پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود به دست آمده است.

 

نقدی لازمه پیشرفت همه جانبه کشور را توجه ویژه به آموزش‌های مهارتی عنوان کردند و افزودند: مهارت آموزی موتور محرک ایجاد اشتغال و افزایش بهره وری در سطح جامعه است.

وی در پایان افزود: به منظور ترویج فرهنگ مهارت آموزی، هدایت، ارتقای منزلت و تضمین جایگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مدت یک هفته به عنوان هفته مهارت نامگذاری شده است.


لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار