رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از آغاز نوبت‌دهی واکسیناسیون برای افراد ۱۲ سال به بالا توسط سامانه وزارت بهداشت خبر داد و گفت: مراکز تجمیعی، آماده واکسیناسیون افراد هستند.
کد خبر: ۹۹۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹ 29 September 2021
 
آغاز واکسیناسیون افراد ۱۲ سال به بالا در شاهرود و میامی

 

به گزارش تابناک سمنان  رضا چمن  از آغاز نوبت‌دهی واکسیناسیون برای افراد ۱۲ سال به بالا توسط سامانه وزارت بهداشت خبر داد و ابراز کرد: از هم‌اکنون تمامی متولدان ۱۳۸۸ و قبل از آن در سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه salamat.gov.ir ، محل و زمان تزریق واکسن کرونا را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۵۰ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تزریق شده است، تاکید کرد: سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده واکسیناسیون مردم است.

 

برنامه‌های روز سالمند

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه از زمانی که واکسن به مقدار کافی به دانشگاه رسید خوشبختانه توانستیم سرعت واکسیناسیون را افزایش دهیم، گفت: آمادگی برای واکسیناسیون اقشار مختلف وجود دارد اما نگرانی ما این است که مراجعه مردم برای واکسیناسیون کاهش یافته است.

چمن همچنین از اجرای برنامه‌های هفته سالمند نیز در شاهرود و میامی خبر داد بیان کرد: شعار این روز توسط سازمان بهداشت جهانی «بهره‌مندی عادلانه همه سنین از فناوری‌های دیجیتال» نام گذاری و در آن استفاده از فناوری برای رفع نیازهای روزانه، سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت و برای پیوندهای خانوادگی و دوستانه تاکید شده است.

وی افزود: روزهای هفته سالمند به ترتیب رسانه، آگاهی بخشی، مطالبه گری، فرهنگ و گفتمان سازی، آموزش و توانمندسازی، حمایت‌های اجتماعی، رفاهی و اقتصادی، سرمایه و مشارکت اجتماعی، خانواده و جامعه، مراقبت و سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی، قانونگذاری، سیاست گذاری و راهبری امور سالمندان و محیط دوستدار سالمند نامگذاری شده‌اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار