زمان اولین گل فرا رسید؛
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و جدید پاری سن ژرمن به زیبایی و برای اولین بار برای تیمش موفق به گلزنی شد.
کد خبر: ۹۹۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 29 September 2021

به گزارش تابناک سمنان در اواخر پنجره تابستانی بود که خبر فسخ قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا و عدم توانایی این تیم در ثبت قرارداد جدید با این ستاره پرافتخار منتشر شد. خیلی زود و همانطور که پیش بینی می شد، پاری سن ژرمن برای خرید لیونل مسی وارد عمل شده و بعد از گذشت چند روز رسما با این بازیکن به توافق رسید.

 

لیونل مسی که در تمرینات تابستانی بارسلونا غایب بود، در هفته های ابتدایی حضور در پاریس از آمادگی لازم برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت برخوردار نبود و اغلب بازی های تیم جدیدش را از روی سکو یا نیمکت تماشا کرد. در ادامه و بعد از تعویض در دیدار مقابل مون پلیه بود که لیونل مسی عصبانی دچار مصدومیت هم شده و مسابقه بعدی تیمش مقابل متز را نیز از دست داد.

 

اما بالاخره لیونل مسی این آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته و در دیدار امشب مقابل منچسترسیتی در ترکیب ثابت قرار گرفت. اگرچه در 77 دقیقه اول این دیدار چندان شاهد نقش آفرینی لیونل مسی نبودیم و او نیز مانند دیگر ستاره های پاری سن ژرمن نمایش چندان خوبی نداشت، اما او بالاخره موفق به باز کردن دروازه سیتی شد.

 
روی ضدحمله پی اس جی بود که پاس رو به عقب کیلیان امباپه به این ستاره آرژانتینی رسید و او با ضربه ای فوق العاده و محکم به گوشه دروازه، ادرسون را تسلیم کرده و موفق به زدن گل دوم تیمش شد. البته هنوز به نظر می رسد لیونل مسی در تیم جدید خود به مرز آمادگی همیشگی نرسیده و قاعدتا در ادامه فصل شاهد درخشش بیشتر این بازیکن در ترکیب پاری سن ژرمن خواهیم بود. اما به هر حال اولین گل او برای پاریس در مقابل تیم پپ گواردیولا به ثمر رسید و جالب اینجاست این هفتمین گل او برابر تیم های سرمربی سابقش در لیگ قهرمانان بود.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار