در سه ماه اول سال ۱۴۰۰؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه ارائه تسهیلات رونق تولید به منظور بازگشت صنایع به چرخه اقتصادی است، گفت: ۶۷ واحد تولیدی صنعتی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.
کد خبر: ۹۹۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ 28 September 2021

پرداخت تسهیلات رونق تولید به 67 واحد تولیدی استان سمنان

 

رئیس سازمان صمت استان سمنان بیان کرد : خردادماه تاکنون یعنی سه‌ماهه دوم سال جاری ۶۷ واحد تولیدی صنعتی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند و هدف از پرداخت این تسهیلات بازگشت صنایع نیمه تعطیل یا تعطیل به چرخه اقتصادی کشور است.

وی بابیان اینکه ۱۴۶ واحد تولیدی صنعتی استان نیز برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند، ابراز داشت: به این واحد‌ها نیز تسهیلات رونق تولید به ارزش بیش از ۳۷ هزار میلیارد ریال پرداخت می‌شود.

علی تشنه دل بابیان اینکه در مجموع به این واحد‌ها شش هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده است، افزود: می‌توان گفت همکاری بانک‌های استان در پرداخت این تسهیلات به صورت کلی مطلوب بوده است که می‌بایست این همکاری‌ها برای تداوم رونق اقتصادی استان تداوم داشته باشد.

تشنه دل بابیان اینکه به منظور دریافت تسهیلات رونق تولید پرونده ۷۹ واحد صنعتی نیز برای عقد قرارداد در بانک‌های استان در دست بررسی است، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری‌های خوبی که در این ستاد وجود دارد اکثر مصوبات اجرایی شدند و انتظار می‌رود به منظور رونق تولید این هماهنگی‌ها همچنان تداوم یابد.

رئیس سازمان صمت استان سمنان همچنین در پایان از بررسی مشکلات بانکی دو واحد تولیدی استان در حوزه گردشگری و کشاورزی نیز خبر داد و افزود: ۶۵ واحد صنعتی و کشاورزی نیز تسهیلات به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال دریافت خواهند کرد که این نیز در نشست مورد موافقت قرار گرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار