مظفر محمدخانی:
تابناک سمنان: مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: عملیات امداد و نجات سازمان هلال احمر طی شش ماهه نخست سال جاری برای ۲۳۳ نفر در سطح استان به اجرا درآمده است.
کد خبر: ۹۹۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 28 September 2021

جان 233 نفر در عملیات‌های هلال احمر استان سمنان نجات یافت

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بیان کرد :جان ۲۳۳ نفر در عملیات‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان در شش ماهه نخست سال نجات یافت و در این بازه زمانی امداد رسانی به ۴۸۸ مورد حادثه در سطح استان سمنان توسط نجات گران این جمعیت صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اسکان اضطراری ۹۲ نفر از آسیب دیدگان حوادث استان طی شش‌ماهه اول سال جاری از دیگر اقداماتی بوده که توسط پایگاه‌های هلال احمر در سراسر استان سمنان به خصوص مسیر‌های جاده‌ای و کوهستانی صورت گرفته است.

محمد مظفرخانی همچنین افزود : در این حوادث دو هزار و ۶۱ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد، ۱۹۱ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی انتقال و ۴۲ نفر نیز سرپایی درمان شده‌اند.

محمدخانی در پایان گفت : برای امداد رسانی به این حوادث در مجموع ۵۶۰ تیم عملیاتی با استفاده از ۳۴۴ دستگاه آمبولانس و یک هزار و ۶۶۵ نفر نیروی امدادی ارائه خدمات کرده و ۵۷ مورد عملیات رها سازی نیز انجام شده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار