رئیس پلیس راه کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: موج بازگشت زائران اربعین از امروز آغاز و پلیس راه این استان در قالب یک صد تیم در جاده‌ها مستقر می‌شود.
کد خبر: ۹۹۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 28 September 2021

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: موج بازگشت زائران اربعین حسینی از طریق مرز مهران به صورت زمینی از بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ششم مهرماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه محورهای استان کرمانشاه در مسیر تردد زائران حسینی قرار دارد، هماهنگی‌های لازم با تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی در جاده‌ها انجام شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در حاشیه مسیر تردد زائران مستقر شده و پلیس راه با استفاده از توان صددرصدی و به کارگیری تمامی امکانات خود تا پایان بازگشت زائران در قالب یک صد تیم به صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها فعال است.

حیدری ادامه داد: پلیس راه استان کرمانشاه با هدفمند کردن فعالیت‌های مربوطه در راستای ایمن‌سازی جاده‌های در مسیر بازگشت زائران گام برداشته و همشهریانی که نسبت به برپایی موکب‌های اربعین در جاده‌ها اقدام کردند، باید به نکات ایمنی و فاصله مناسب از جاده توجه کنند.

به گفته حیدری طبق تجربیات اربعین سال‌های گذشته با توجه به اینکه بیشترین تصادفات در این ایام مربوط به زائران در هنگام بازگشت از مراسم اربعین به دلیل واژگونی ناشی از خستگی بوده رانندگان و زائران باید پیش‌بینی استراحت در طول مسیر را داشته و از سرعت، عجله و شتاب بپرهیزد.

وی افزود: زائران اربعین حسینی باید در محل‌های استراحت با فاصله مناسب از جاده مستقر شده و در پارکینگ‌های مناسب خودروهای خود را پارک کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار