ستاد ارتحال علامه حسن‌زاده آملی پس از تشکیل جلسه در فرمانداری آمل در این شهرستان یک هفته عزای عمومی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۹۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷ 26 September 2021

یک هفته عزای عمومی در آمل اعلام شد

 

 

به گزارش تابناک سمنان مسئولان شهرستان آمل نیمه‌شب شنبه با حضور در فرمانداری ویژه این شهرستان برای برنامه‌ریزی مراسم گرامیداشت ارتحال علامه حسن‌زاده آملی، یک هفته عزای عمومی در این شهرستان اعلام کردند.

فرماندار آمل بامداد یکشنبه در این باره اظهار کرد: جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال علامه حسن‌زاده آملی در فرمانداری آمل با حضور مسئولان مختلف شهرستان برگزار و یک هفته عزای عمومی در شهرستان به مناسبت رحلت این عالم ربانی اعلام شد.

علیرضا شریعت افزود: هنوز در مورد زمان و مکان دقیق خاکسپاری پیکر مطهر علامه حسن‌زاده تصمیم‌گیری نشده و پس از هماهنگی با خانواده ایشان برنامه دقیق مراسم خاکسپاری اعلام می‌شود. اما مراسم وداع با پیکر علامه حسن‌زاده صبح روز دوشنبه در میدان ۱۷ شهریور آمل برگزار می‌شود.

فرماندار آمل خاطرنشان کرد: مراسم وداع با پیکر علامه حسن‌زاده قرار است ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه در میدان ۱۷ شهریور و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

امام جمعه آمل نیز در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال علامه حسن‌زاده اظهار کرد: از شهروندانی که قصد شرکت در مراسم وداع را دارند می‌خواهیم که حتما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور یابند و با توجه به برگزار شدن مراسم در فضای باز حتما سجاده به همراه داشته باشند تا در صورت امکان نماز ظهر را در جوار پیکر علامه جلیل‌القدر اقامه کنیم.

حجت‌الاسلام سید جلیل مرتضوی افزود: خواهش من از شورای شهر و شهرداری این است که در کمترین زمان ممکن فضای شهر را آن گونه که در شأن گرامیداشت جایگاه علامه حسن‌زاده است سیاهپوش کنند. همه دست به دست هم بدهیم تا فردا صبح شهر سیاهپوش و به تمثال علامه و مقام معظم رهبری مزین شود.

وی خاطرنشان کرد: خانواده علامه حسن‌زاده تقریبا اختیارات برنامه‌ریزی برای مراسم خاکسپاری و وداع را به ستاد ارتحال شهرستان سپردند و هر زمان که تصمیم نهایی برای مکان خاکسپاری از طرف خانواده اعلام شود، برنامه نهایی خاکسپاری رسانه‌ای خواهد شد.

 علامه حسن حسن‌زاده آملی دانشمند برجسته و عالم شاخص دینی ساعت ۲۲ شنبه بر اثر نارسایی قلبی در سن ۹۳ سالگی در بیمارستان امام رضا(ع) آمل درگذشت.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: همشهری آنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار