محمد دستورانی؛
تابناک سمنان: محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: هیچ پرده نمایشی جای معلم را نمی‌گیرد.
کد خبر: ۹۹۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 25 September 2021
معلم با هیچ پرده نمایشی قابل جایگزینی نیست /کلاس‌های حضوری با ۱۷ هزار دانش آموز آغاز شد
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: نقطه آغاز تعلیم و تربیت خانه و خانواده و نقطه تکامل این فرایند مدرسه است و هیچ مکانی همچون مدرسه در اجتماعی شدن تغییر رفتار و یادگیری دانش آموزان موثر نیست و هیچ پرده نمایشی، چون معلم نمی‌تواند ایفای نقش کند.

وی اظهار داشت:  خدمات مدافعان سلامت و معلمان در دوران کرونایی قابل تمجید است و باید به همه جاهدان آموزش و مجاهدان پرورش که در یک سال و نیم گذشته با روحیه جهادی و اخلاص تلاش کردند تا چراغ تعلیم و تربیت در استان خاموش نشود، ادای احترام دارم. همچنین به سخت کوشان و سفید پوشان کادر درمان نیز که یاری گر ما در این مسیر بودند ادای احترام دارم.

محمد دستورانی خاطرنشان کرد: تداوم این فرایند اجتماعی در جامعه و بستر نهاد‌های اجتماعی است و به گونه‌ای همه آحاد جامعه باید در امر تعلیم و تربیت همکاری داشته باشند.

دستورانی گفت: امروز با همکاری همگان، یک سوم مدارس ما به صورت حضوری در مدار تعلیم و تربیت قرار گرفتند و همچنین در ۳۵۰ مدرسه، ۱۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز که عمدتا در مناطق روستایی و عشایری هستند، آموزش به صورت حضوری آغاز و تعلیم و تربیت آن‌ها به صورت حضوری در مدار قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: کلاس‌های حضوری به تدریج افزایش خواهد یافت و همچنین در نیمه دوم مهرماه، مدارس با جمعیت ۱۵۰ نفر و به صورت گروه بندی و با رعایت پروتکل‌ها به مدار تعلیم حضوری اضافه می‌شوند.

وی همچنین افزود: در پایان آبان‌ماه و با توجه به سرعت واکسیناسیون، در مدارس پر جمعیت به صورت حضوری و گروه‌بندی، فرایند آمورش و تعلیم انجام می‌شود.

وی از ادامه بخشی از آموزش‌ها در سامانه شاد اشاره و خاطرنشان کرد: اینترنت شبکه شاد برای همگان رایگان خواهد بود.

دستورانی از بروزآوری مدرسه تلویزیونی، شبکه شاد خبر داد و گفت: محتوای جدید در این سامانه بارگزاری و قابلیت‌های جدید نیز به آن اضافه شده است.

لطفا مارا در شبکه‌های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار