کد خبر: ۹۹۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 25 September 2021
مک لارن 720S دنیل ریکاردو ادیشن

به گزارش تابناک سمنان کمپانی مک لارن در سال‌های اخیر نسخه‌های لوکس و جذابی از خودروهای خود را به بازار عرضه کرده است. خودروی 720S با پوشش معروف گلف، نسخه Le Mans با طراحی کلاسیک و چندین خودروی مخصوص پیست تنها برخی از ساخته‌های این شرکت انگلیسی بوده است. حالا جدیدترین نسخه‌ی محدود خودروی 720S با هدف ادای احترام به راننده‌ی خبره‌ی این شرکت یعنی دنیل ریکاردو تولید شده است.

این خودرو که مک لارن 720S دنیل ریکاردو ادیشن نام دارد از طراحی مشهور آبی و نارنجی این شرکت استفاده می‌کند. در بیشتر قسمت‌های بدنه‌ی این خودرو از رنگ نارنجی خودروی سری فرمول 1 مک لارن استفاده شده و بخشی از کاپوت، آینه‌‌های کناری و قسمت پشتی خودرو نیز به رنگ آبی طراحی شده است. همچنین پرچم استرالیا و شماره 3 ریکاردو بر روی درب خودرو حک شده است.

مک لارن اعلام کرده که تنها سه نسخه از این ابرخودروی جدید را تولید کرده و هر سه نسخه از ترکیب رنگ‌ نارنجی و آبی در بخش بیرونی و نارنجی و سیاه در قسمت داخلی بهره خواهند برد. انتظار می‌رود که این نسخه از 720S همانند نسخه پایه از پیشرانه 4 لیتری V8 با توربوشارژ دوگانه استفاده کرده و توان 710 اسب بخار (529 کیلووات) و گشتاور 568 پوندفیت (770 نیوتون‌متر) را ارائه دهد. این خودرو برای رسیدن به شتاب 62 به 2.9 ثانیه نیاز داشته و حداکثر سرعت آن نیز 212 مایل بر ساعت (341 کلومتر بر ساعت) خواهد بود.

قرار است که هر سه نسخه‌ی این خودرو در کشور استرالیا و در شهرهای سیدنی و ملبورن عرضه شوند. مک لارن هنوز قیمت این خودرو را اعلام نکرده اما با توجه به محدودبودن آن، انتظار می‌رود که این خودرو قیمتی بیشتر از نسخه‌ی پایه‌ی 720S داشته باشد. در حال حاضر 720S با قیمت 300 هزار دلار به فروش می‌رسد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار