مدت‌هاست که طرفدران سری محبوب و موفق The last of Us منتظر شنیدن خبر‌های جدید از آن هستند، به نظر می‌رسد که انتظار آن‌ها به پایان رسیده‌ است.
کد خبر: ۹۹۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ 25 September 2021

 

به گزارش تابناک سمنان در دنیای عناوین The Last of Us، بیست و شش سپتامبر سال 2013 روز شیوع ویروس مرگ‌ بار در تمام دنیا بود. حالا استودیوی Naughty Dog روز بیست و ششم سپتامبر ( 4 مهر) هر سال را به همراه جامعه‌ی طرفداران سری عناوین موفق و محبوب The Last of Us جشن می‌گیرد. امسال نیز همانند سال‌های قبل، استودیو Naughty Dog برنامه‌های مخصوص خود را برای روز The Last of Us دارد.

در بلاگ مخصوص Playstation، استودیوی Naughty Dog آیتم‌هایی مخصوص مانند لباس‌های The Last of Us را موجود کرده است، برنامه‌ی Naughty Dog برای رونمایی از ” محتوای کاملا جدید” پا برجا خواهد بود.

“محتوای کاملا جدید” می‌تواند معنی‌های مختلفی داشته باشد، اما طرفداران این سری امیدوار به معرفی بسته‌های الحاقی یا رونمایی از عنوان آنلاین محور Factions هستند. با توجه به اطلاعات فاش شده ممکن است شاهد معرفی نسخه‌ی ریمیک شده‌ی The Last of Us برای پلی‌استیشن 5 باشیم، برخی از طرفداران منتظر نسخه‌ی نسل نهمی بازی The Last of Us 2 برای کنسول پلی‌استیشن 5 هستند، شاید هم اخباری از سریال در حال ساخت The Last of Us منتشر شود.

ما هنوز از جزئیات برنامه‌های استودیو ناتی داگ برای روز مخصوص The Last of Us اطلاعی نداریم، اما به محض انتشار جزئیات بیشتر از این برنامه اخبار آن را با شما در اشتراک خواهیم گذاشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار