جادوگر کهنه‌کار در صدر لیگ ترکیه
محمد نادری بازیکن ایرانی آلتای، در پیروزی بزرگ تیمش و صدرنشینی سوپرلیگ ترکیه، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۹۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 25 September 2021

به گزارش تابناک سمنان در هفته هفتم از رقابت های سوپرلیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور به یک پیروزی بزرگ دست پیدا کرد. آنها که در استادیوم ازمیر آتاتورک میزبان بشیکتاش بودند، با وجود اینکه با یک گل از حریف قدرتمند خود عقب افتاده بودند، با نتیجه 2 بر یک از سد این تیم عبور کردند و به صورت موقت راهی صدر جدول رده بندی شدند.

 

در این مسابقه، محمد نادری بازیکن ایرانی آلتای همچون دیدارهای گذشته انتخاب نخست مصطفی دنیزلی برای حضور در پست مدافع چپ تیمش بود و از ابتدا برابر تیم قدرتمند بشیکتاش به میدان رفت. نادری در نیمه نخست دچار یک آسیب دیدگی جزئی شد و برای اینکه مصدومیت او تشدید نشود، جایش را به ابراهیم اوزتورک داد.

 

 

مصدومیت او در لحظه‌ای رقم خورد که برای دفاع از دروازه روی پای مهاجم بشیکتاش تکل بست اما برخورد بازیکن حریف با وی منجر به آسیب دیدگی این بازیکن شد. به نظر می‌رسید که در لحظه برخورد، پای مهاجم بشیکتاش روی پای مدافع ایرانی رفته است.

 

با وجود اینکه آلتای در نیمه اول موفق به کسب پیروزی نشده بود و طبیعتا بازیکنان این تیم از سایت ها و نرم افزارهای ورزشی نمرات پایینی کسب کرده بودند، اما نادری با گرفتن نمره 7.1 از سوفا اسکور و نمره 7.2 از فوت موب، بهترین بازیکن تیمش در 45 دقیقه نخست بود.

 

نادری در این بازی یک پاس کلیدی به هم تیمی هایش داد و 2 بار نیز دروازه تیمش را نجات داد. مدافع سابق استقلال همچنین در 6 مورد از 7 دوئلی که با بازیکنان بشیکتاش داشت، برنده بود. همچنین 70 درصد از پاس های او در نیمه اول درست بودند و با وجود شکست تیمش در نیمه نخست، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و نمره قبولی کسب کرد.

 

در آغاز نیمه دوم یک اشتباه در پاس به عقب باعث شد تا مهاجم بشیکتاش توپ ربایی کند و برخلاف روند بازی دروازه آلتای را باز کند. اما گل گوون یالچین تنها 10 دقیقه دوام داشت. در دقیقه 57 آلتای موفق شد با ضربه لئوناردو کاپل گل تساوی را به ثمر برساند. این گل نیز روی یک پاس به عقب اشتباه و روی فرصت طلبی زوج خط حمله آلتای به ثمر رسید.

 

 

در حالی که تصور می‌شد بازی با همین نتیجه به پایان خواهد رسید اما در دقیقه 88 پاس کاپل به دائودا بامبا رسید و او پس از کنترلی استثنایی ضربه نهایی را به سمت دروازه زد و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند؛ گلی که باعث پیروزی و صدرنشینی تیم مصطفی دنیزلی شد. هواداران پس از پایان بازی با شعار «بویوک مصطفی» از این سرمربی کهنه کار تشکر کردند.

 

شاید اگر نادری تا انتها در زمین بازی باقی می ماند، با توجه به برتری آلتای می توانست نمره بالاتری کسب کند. با این وجود، هم تیمی های او در نیمه دوم و برابر بشیکتاش دست به یک کامبک شیرین زدند تا آلتای که این فصل به سوپرلیگ ترکیه صعود کرده، بالاتر از بزرگان این کشور به صدر جدول صعود کند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار