از ابتدا هفته ؛
تابناک سمنان: محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: از شنبه واکسیناسیون دانش آموزان ۱۳تا۱۸ سال در مدارس و مراکز اعلام شده آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۹۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 24 September 2021

واکسیناسیون دانش آموزان در استان سمنان آغاز می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: ۱۲هزار و ۸۱۳کلاس اولی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای آشنایی با معلم و دیدن فضای آموزشی به مدرسه رفتند و سال تحصیلی جدید را با برگزاری جشن شکوفه‌ها آغاز کردند.

وی تاکید کرد: برنامه وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی مقابله با کرونا، بازگشایی اقتضایی مدارس با سه روش حضوری، نیمه‌حضوری و مجازی است.

محمد دستورانی افزود: سال تحصیلی جدید از روز شنبه برای ۱۷هزار و ۵۰۰دانش‌آموز مدارس کم‌جمعیت (دارای کمتر از ۵۰دانش‌آموز) در مناطق عشایری و روستایی مانند فولادمحله، برخی مناطق کالپوش، بیارجمند چاشم و معلمان) به صورت حضوری آغاز می‌شود.

دستورانی همچنین ادامه داد : مدارس با تعداد دانش‌آموز کمتر از ۱۵۰نفر از نیمه دوم آبان به صورت نیمه‌حضوری در قالب سه گروه ۲ در هفته یا ۲گروه سه در هفته به صورت نیمه حضوری فعالیت می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش سمنان با اشاره به حضوری شدن کلاس های عملی هنرستان گفت: کلاس‌های عملی هنرستان‌ها نیز با تعداد کمتر از ۱۵نفر به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت اینترنت استفاده از شبکه شاد رایگان است و اگر غیر از این بود، افراد می‌توانند از طریق سامانه۱۹۵ پیگیری کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار