ویروس کرونا جان ۲ نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع این ویروس تا ظهر پنجشنبه، تعداد جان‌باختگان مبتلا به این ویروس در استان به یکهزار و ۳۹۵ نفر رسید.
کد خبر: ۹۹۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴ 24 September 2021

شمار جان‌باختگان کرونا در استان سمنان به ۱۳۹۵ نفر رسید

 

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه پنجشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ۱۸۸ مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون به ۶۴ هزار و ۱۵۴ نفر رسید.

بنا بر این گزارش در مدت مذکور ۱۴۹ نفر دارای موارد مثبت سرپایی بودند. ضمن این که ۳۹ نفر نیز در این مدت به جمع بستریان کرونایی استان سمنان اضافه شدند.

هم چنین این کمیته خبر داد که ۵۴ نفر در همین مدت از مراکز درمانی استان سمنان ترخیص شدند و هم اکنون جمع کل افراد کرونایی بستری استان سمنان در روز جاری شامل مبتلایان قطعی و مشکوک ۳۷۴ نفر است.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، شهرستان شاهرود، سمنان، دامغان، مهدیشهر و گرمسار در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های سرخه و آرادان در وضعیت زرد و میامی آبی کرونایی است.

از دیروز تا امروز ۱ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۶ هزار و ۳۶۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۰۲ نفر از آنها بستری شدند.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۸ هزار و ۵۰۸ نفر رسید.

 

۶ هزار و ۵۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

در حال حاضر ۵۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار