مربی بارسا به سیم آخر زد
رونالد کومان در نشست خبری بازی با کادیز حضور یافت ولی حاضر نشد به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد و سالن را ترک کرد.
کد خبر: ۹۹۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 23 September 2021

به گزارش تابناک سمنان رونالد کومان سرمربی بارسا یکی از بدترین روزهای مربیگری خود را سپری می کند. مرد هلندی سال گذشته در بدترین شرایط هدایت بارسا را پذیرفت و این تیم را به قهرمانی کوپا دل ری رساند ولی خوان لاپورتا که از مارس گذشته رئیس بارسلونا شد، تمایلی برای ادامه همکاری با وی نداشت. در نهایت به دلیل نبود جایگزین مناسب، او حکم به ابقای کومان داد. جدایی لیونل مسی کار برای کومان را دشوارتر نیز کرد و این تیم شروع خوبی در فصل جدید نداشته تا شایعات اخراج کومان قوت بگیرند.

 

 

 

 

کومان که همچنان سرمربی بارسلوناست ولی گفته می شود به زودی شغلش را از دست خواهد داد امروز قرار بود در نشست خبری بازی با کادیز شرکت کند. او به سالن کنفرانس هم آمد ولی در حرکتی عجیب و شاید بی سابقه، به جای پاسخ به سوال خبرنگاران، بیانیه ای قرائت کرد و سپس از سالن خارج شد!

 

در بیانیه کومان آمده است سلام و روز به خیر به همه. باشگاه با من در مقطع بازسازی است. شرایط مالی باشگاه و وضعیت ورزشی باشگاه، ارتباط مستقیم با یکدیگر دارند. این نشان می دهد که ما به عنوان مجموعه و تیم بارسلونا باید بدون پشتیبانی مالی، اقدام به بازسازی کنیم و این بدون تردید نیاز به زمان دارد.

 

 

 

 

استعدادهای جوان فعلی می توانند ستاره های جهانی در سال های پیش رو باشند. نکته مثبت بازسازی بارسا، فرصت پیدا کردن بازیکنان جوان برای نشان دادن استعدادشان است. همانطور که زمانی این فرصت نصیب ژاوی و اینیستا شده بود ولی ما نیاز به صبوری داریم. امسال قرار گرفتن در رده های بالایی لالیگا یک موفقیت محسوب می شود.

فوتبال اروپا یک مدرسه خوب برای همه استعدادهای بزرگ است. در لیگ قهرمانان نمی توان انتظار معجزه داشت و به شکست هفته قبل برابر بایرن نیز باید از همین منظر نگاه کرد. پروسه ای که ما شروع کرده ایم، نیاز به حمایت بی قید و شرط دارد. با حرف و عمل و حمایت از کادر فنی و ....

 

 

 

 

می دانم که رسانه ها از پروژه ای که در پیش گرفته ایم آگاهند و این در تاریخ بارسلونا اولین بار نیست که اتفاق می افتد. در لحظات دشوار به حمایت تان نیاز داریم. ما به عنوان کادر فنی و مجموعه بازیکنان، از حمایت هواداران در بازی برابر گرانادا بسیار بسیار خوشحالیم. زنده باد بارسا و ممنون که امروز در نشست حضور به هم رساندید.»

 

 

¡Koeman lee un comunicado y se va de la rueda de prensa!

 

 

دیاریو اسپورت ادعا کرده است که بیانیه کومان شخصا توسط خود او نوشته شده و هیچکدام از مسئولان باشگاه تا یک ربع قبل از نشست خبری از این مساله مطلع نبودند. خبرنگاران و عکاسان نیز کاملا بی اطلاع بودند ولی کومان ساعتی پیش با جرارد پیکه، سرجیو بوسکتس، سرجی روبرتو و جوردی آلبا، کاپیتان های خود نشستی داشت و به آنها اطلاع داده بود که در کنفرانس بازی با کادیز تنها اقدام به خواندن یک بیانیه خواهد کرد.

در واقع مرد هلندی به خوبی می داند که دیگر حمایت سران باشگاه را با خود ندارد و روزهای پایانی حضورش روی نیمکت بارسلوناست.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار