ایسنا/سمنان رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان از افتتاح مرکز کارآفرینی و و هدایت شغلی دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان خبر داد و گفت: ایجاد مهارت و ارتباط صنعت و دانشگاه از اهداف مهم مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی است.
کد خبر: ۹۹۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 20 September 2021

افتتاح مرکز کارآفرینی و و هدایت شغلی در فنی و حرفه ای دختران سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان سکینه ماندگارزاد در حاشیه افتتاح مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی این مرکز اظهار کرد: مرکز کارآفرینی و و هدایت شغلی به جهت فراهم کردن بستری مناسب برای اجرایی کردن ایده‌های نوآورانه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای ایجاد شده است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای از رهگذر آموزش کارآفرینی، ایجاد مراکز کارآفرینی دانشگاهی، مراکز رشد، کانون‌های شکوفایی و خلاقیت و گسترش فرهنگ کارآفرینی، به دانشگاه کارآفرین تبدیل شده است .

وی ایجاد مهارت برای دانشجویان متقاضی و کسب درآمد توسط دانشجویان را از اهداف این مرکز برشمرد و افزود: تلاش می‌شود با استفاده از توان دانشجویان مستعد، علاقه‌مند و صاحب ایده و بهره مندی از اساتید و کارآفرینان؛ فضای مناسبی برای ایجاد و رشد کسب و کارهای دانش بنیان فراهم شود.

ماندگارزاد از کمک به تعمیق ارتباط بین صنعت و دانشگاه به عنوان یکی از دغدغه های اصلی این دانشگاه نام برد و ابراز امیدواری کرد: با افتتاح مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی، بیش از پیش شاهد ارتباط دوسویه دانشگاه و صنعت در استان باشیم.

وی گفت: این مرکز در راستای حمایت از محققان، نوآوران، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان علاقه ‌مند و با هدف فراهم کردن بستری مناسب برای اجرایی کردن ایده‌های نوآورانه دانشجویان ایجاد شده است

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: باید حمایت از دانشجویانی که در سطح دانشگاه در زمینه کارآفرینی فعالیت دارند در اولویت برنامه‌های مراکز دانشگاهی قرار گیرد.
به گزارش ایسنا- همچنین در حاشیه این آیین، تفاهم‌ نامه همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ، شرکت‌ سامفر و  شرکت دانش بنیان جوان اندیشان پویای قومس(جاپکو) در راستای دستیابی به اهداف سند راهبردی دانشگاه فنی  حرفه ای و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، منعقد و به امضاء روسای این مراکز علمی و دانشگاهی رسید.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار