طی شبانه روز گذشته ثبت شد:
سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان از مرگ دو نفر دیگر در اثر ابتلا به کروناویروس خبر داد و گفت: علاوه بر این دو مرگ مشکوک به کرونا نیز طی شبانه روز گذشته در استان اعلام شده است.
کد خبر: ۹۹۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ 19 September 2021
دو مرگ قطعی و دو مرگ مشکوک به کرونا در سمنان
 
 
به گزارش تابناک سمنان حبیب‌الله خجسته‌پور سخنگو و جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر ۳۷۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به تلاش مدافعان سلامت برای کنترل این همه‌گیری در استان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۱۸۶ مبتلای قطعی دیگر در سطح استان شناسایی شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۰ مبتلای به کووید۱۹ نیز به صورت سرپایی در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شدند.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا تصریح کرد: در مجموع طی شبانه روز گذشته بیش از ۲۵۶ نفر با ظن ابتلا به کووید ۱۹ به بیمارستان‌های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود مراجعه کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به ترخیص ۳۵ بیمار کرونایی پس از کسب سلامتی در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در پذیرش و درمان مبتلایان احتمالی در بیمارستان‌های این استان وجود ندارد.

وی ضمن هشدار در خصوص تداوم شیوع کروناویروس در استان و کشور اضافه کرد: در شبانه روز گذشته ۱۶ بیمار مثبت جدید در بخش کرونای بیمارستان‌های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود بستری شدند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت مقابله با کرونا دراستان بر لزوم همراهی شهروندان با مدافعان سلامت به منظور مقابله موثرتر با کروناویروس تاکید کرد و از عموم شهروندان استان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی و اجتناب از حضور در هرگونه دورهمی و اجتماع پرهیز کرده و از این طریق به مدافعان سلامت در کنترل بیماری کمک کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی‌ها در این استان گفت: در حال حاضر هیچکدام از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز نیستند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار