معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: سالانه چند رویکرد استارتاپی در استان برگزار می‌شود، اما مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان جهاد دانشگاهی استان (منش) تنها مرکز تخصصی این حوزه در جهاددانشگاهی فعالیت دارد.
کد خبر: ۹۹۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 19 September 2021


به گزارش تابناک سمنان  علی منصفی راد معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: ۳۵ استارتاپ از داخل و خارج از استان سمنان در مرحله اولیه وارد کار شدند و تاکید اصلی مرکز نوآوری و شکوفایی جوانان به حضور استارتاپ‌های استانی بود.

او افزود: طی دو رویکرد استارتاپی در ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ و ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ برای حضور در جشنواره دستاورد‌های استارتاپ‌های برتر مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی استان سمنان فراخوان داده شد، ایده‌ها در دو پیش‌رویداد جمع آوری و ثبت شدند که در نهایت ۱۰ استارتاپ برتر توسط داوران انتخاب شد.

منصفی راد ادامه داد: سند توسعه استان سمنان، صنایع دستی و گردشگری، آموزش‌های الکترونیک و شرایط کرونایی معیار سنجش استارتاپ‌ها و تیم‌های متقاضی در جشنواره دستاورد‌های استارتاپ‌های برتر مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی استان سمنان بود.

او تصریح کرد: در بحث ایده‌های خلاقانه مطلقی وجود ندارد و ۱۰ تیم برگزیده قابلیت تجاری سازی دارند و جهاد دانشگاهی به دنبال باروری ایده‌های جوانان است.

تیم‌های برتر در مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی استان سمنان مستقر می‌شوند و فعالیت خود را در این مرکز ادامه خواهند داد تا به پرورش ایده و مرحله تجاری سازی ایده‌های خود برسند.

سمنان در شاخص تعداد دانشجو به جمعیت استان برتر کشور است و بیش از ۴۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی با بیش از ۷۰ هزار دانشجو دارد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار