تمرین‌های کوماندویی ستاره کشتی ایران
ستاره کشتی ایران بعد از شکست در فینال المپیک توکیو، حالا خودش را برای بازگشت به سکوی طلایی جهان آماده می کند.
کد خبر: ۹۹۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 19 September 2021

به گزارش تابناک سمنان بدون شک هیچ کس حسن یزدانی را به اندازه لحظات بعد از شکست در فینال المپیک توکیو ناراحت و عصبانی ندیده بود. او حسابی از کوره در رفت و حرکاتش نشان داد که باخت سوم برابر تیلور برایش چقدر سنگین بوده است.


اما شاید تنها ساعاتی از این شکست تلخ بود که حسن یزدانی برای ثبت یک انتقام شیرین در مسابقات جهانی نروژ تصمیم خودش را گرفت. او در بازگشت به تهران مورد استقبال پرشور هوادارانش در تهران و جویبار قرار گرفت تا بیش از پیش برای بازگشت زودهنگام به تشک و تمرینات دلگرم شود.


در این میان تغییراتی در کادرفنی تیم ملی هم رخ داد و حسن یزدانی با بازگشت به اردو، پژمان درستکار را به عنوان نفر اول کادرفنی کنار خود می دید. درستکار که قبلا در تیم باشگاهی اش یعنی ایرانمال هم با حسن یزدانی کار کرده بود، در همان ابتدا وعده داد که هر کاری از دستش برمی آید برای بازگرداندن حسن یزدانی به سکوی قهرمانی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد جهان انجام دهد و بغضی که در گلوی ایرانی ها به خاطر سه شکست متوالی این پسر جویباری برابر رقیب آمریکایی اش مانده، شکسته شود.

 

 

 

حالا با گذشت چند هفته از اردوهای تیم ملی و در فاصله کوتاه باقی مانده تا مسابقات جهانی نروژ، مشخص شده که یزدانی و تیلور هر دو در این رقابت ها حاضر هستند و تا فینال نیز باهم برخورد نمی کنند.

 


پژمان درستکار برای آن فینال مهم و حیاتی برنامه ویژه ای در نظر گرفته است. فینالی که چهارمین راند از نبرد حسن یزدانی و دیوید تیلور خواهد بود و احتمالا چشم خیلی از علاقه مندان به کشتی در جهان را به خود خواهد دوخت.

 


در کلیپی که از سوی فدراسیون کشتی منتشر شده، مشخص است که پژمان درستکار بیشتر بحث های بدنی را برای آماده کردن حسن یزدانی در دستور کار قرار داده و سعی دارد بدن این ستاره جویباری را از هر زمان دیگری ورزیده تر به مسابقات جهانی بفرستد.


تمرینات سخت و سنگین چیزی نیست که حسن یزدانی را از پای دربیاورد چون او قبلا نشان داده که خودش خارج از برنامه تمرینی تیم ملی هم به تمرین می پردازد و هراسی از خستگی ندارد.

 


باید نشست و دید که شامگاه 11 مهرماه در شهر اسلوی نروژ فینال احتمالی حسن یزدانی و تیلور که برای چهارمین بار در سال های اخیر شکل می گیرد، چه نتیجه ای در بر خواهد داشت؛ نتیجه ای متفاوت از سه نبرد قبلی یا همان قصه تکراری از دست دادن برتری برابر حریف باهوش آمریکایی.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار