از ابتدا ۱۴۰۰ تا کنون؛
تابناک سمنان: حمیدرضا مداح معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بیش از ۹ هزار تن کالا‌های اساسی مانند قند، برنج، شکر و روغن به قیمت تصویب شده در ستاد تنظیم بازار از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون در استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۹۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 18 September 2021

عرضه بیش از ۹ هزار تن کالای اساسی برای تنظیم بازار در استان سمنان

 

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد : برای تنظیم و مدیریت بازار در شرایط شیوع کرونا، در نیمه نخست امسال بیش از ۹ هزار تن انواع کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی در سراسر استان توزیع شد.
حمیدرضا مداح اظهار داشت : برای پاسخگویی به تقاضای مردم استان سمنان ۲ هزار و ۴۸۱ تن روغن و ۵۲ تن گوشت قرمز منجمد از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون در استان عرضه شد.
مداح اظهار داشت: از ابتدای فروردین امسال تا کنون، یکهزار و ۸۴۰ تن برنج، سه هزار و ۲۳۶ تن شکر و یکهزار و ۷۳۸ تن قند به منظور رفع نیاز مردم استان سمنان به کالا‌های اساسی در سراسر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عرضه کالا‌های اساسی استان توزیع شد.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: توزیع این مقدار کالا‌های اساسی برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها و تنظیم بازار روزانه در استان سمنان درنظرگرفته شد و همچنین روزانه به طور متوسط بیش از ۵۰ تن گوشت مرغ گرم در استان سمنان به منظور رفع نیاز شهروندان توزیع می‌شود.

وی همچنین در خاتمه افزود: برنامه تنظیم بازار و توزیع کالا‌های اساسی در سراسر استان ادامه دارد و با توجه به شیوع ویروس کرونا توزیع اقلام ضروری در استان متوقف نشده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار