کد خبر: ۹۹۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ 18 September 2021
پلی استیشن

 

به گزارش تابناک سمنان به روزرسان جدید پلی استیشن ۴ که چند روز پیش در دسترس کاربران قرار گرفت، در کنار اضافه کردن قابلیت‌های تازه به کنسول، برای بعضی از کاربران مشکلاتی را ایجاد کرد.

این آپدیت در ابتدا بدون مشکل به نظر می‌رسید و با تمرکز بر ایجاد تغییرات و بهبود سیستم تروفی، Remote Play و کنترل والدین، به روزرسانی در جهت مثبت به شمار می‌آمد. اما پس از گذشت چندین روز از عرضه‌ی این به روزرسان، کاربران از مشکلات و ارور‌هایی که پس از نصب این آپدیت با آنان مواجه شده‌اند (از جمله ارور SU-42118-6)،‌ خبر دادند.

هنوز مشخص نیست که منشأ این موارد چیست و در حال حاضر با وجود این‌که تنوع ارور‌های دریافتی بالاست، اما این مشکلات شایع نیستند، پس نصب این آپدیت آنچنان هم خطرناک نیست.

با این وجود اگر شما هم آن دسته از کسانی هستید که می‌خواهند تا حد ممکن محتاطانه عمل کنند، شاید بد نباشد که تا انتشار اطلاعات بیشتر، از به روزرسانی سیستم خود دست بکشید. در نظر داشته باشید که در صورت انجام این‌ کار، برخی از قابلیت‌های پلی‌استیشن از جمله اجرای آنلاین بازی‌ها برایتان غیر فعال خواهد شد.

بر اساس اخبار مختلفی که پیرامون این آپدیت به دستمان رسیده‌ است، مشکلات ناشی از نصب این به روزرسان متعدد بوده‌اند؛ به طوری که در برخی موارد منجر به کرش کردن کنسول و حتی از کار افتادن کامل آن شده‌اند.

از جمله مشکلات معمول گزارش شده‌ پیرامون این به روزرسان: کرش کردن، از کار افتان کامل کنسول، فریز شدن، ارور شبکه و دی‌ان‌اس، قفل شدن کنترلر، کُندی سیستم، عدم دسترسی به فروشگاه پلی‌استیشن (PlayStation Store)، باز نشدن صفحات وب، عدم نصب به روزرسان‌ها و به پایان نرسیدن آپدیت‌ها.

در حال حاضر هیچ‌یک از مشکلات گزارش شده توسط سونی تایید نشده و در کل حرفی پیرامون این معضل زده نشده است.

 

پلی استیشن

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار