نماینده گرمسار و آرادان در مجلس از اختصاص هشت میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بهداشت و درمان این دو شهرستان خبر داد و گفت: برای منطقه چهار دستگاه دیالیز تهیه خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ 16 September 2021
 


به گزارش تابناک سمنان اردشیر مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با اشاره به دیدار خود با وزیر بهداشت و درمان کابینه سیزدهم بیان کرد: در این دیدار مقرر شد تا کارگران شهرستان‌های گرمسار و آرادان به دلیل کار دشوار و نزدیکی آن‌ها در محل صنایع در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند همچنین مقرر شد هشت میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بهداشت و درمان گرمسار، آرادان در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه ساخت چهار واحد خانه پزشک در گرمسار و دو واحد در ایوانکی از دیگر مسائلی بود که در این دیدار مطرح شد، ابراز کرد: اختصاص دو دستگاه آمبولانس و اختصاص چهار دستگاه دیالیز به مجموعه بهداشت و درمان گرمسار و آرادان از دیگر مسائلی بود که قول مساعد آن از وزیر گرفته شد.

این عضو خانه ملت از تأمین اعتبار تکمیل خوابگاه دانشکده پیراپزشکی آرادان نیز خبر داد و تاکید کرد: تکمیل چارت نیروی انسانی برای درمان بستر ایوانکی در راستای رفع مشکلات مردم از دیگر موضوعاتی بود که مورد رایزنی قرار گرفت.

اردشیر مطهری بیان کرد: در این دیدار به موضوع اضافه شدن رشته کارشناسی ارشد تغذیه ورزشی به رشته‌های دانشکده پیراپزشکی و کارشناسی مدیریت بهداشت و درمان به دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی نیز پرداخته شد.

وی با بیان اینکه تأمین پزشک متخصص داخلی و اطفال برای بیمارستان آرادان و متخصص رادیولوژی و طب اورژانس برای بیمارستان گرمسار دیگر درخواست ما از وزیر بهداشت بود گفت: تجهیزات و اقلام مورد نیاز بهداشت و درمان منطقه گرمسار، آرادان و ایوانکی با مساعدت وزیر صورت خواهد گرفت.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار