تا پایان 1400 ؛
تابناک سمنان: حسن آل بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: مراحل اجرای ۱۴ طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان سال در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به پایان رسید.
کد خبر: ۹۹۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 15 September 2021

۵۳ واحد شهرک‌های صنعتی قزوین در آستانه بهره‌برداری هستند - ایرنا

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد : این طرح‌ها به منظور توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان با بیش از ۸۳ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی اظهار داشت: در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۹، پنج طرح عمرانی و زیرساختی با بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اجرا شد و قرارداد اجرای ۱۵ طرح عمرانی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان سمنان در نیمه نخست امسال به امضا رسیده است.

حسن آل بویه خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۳۰۲ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات جاری و عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در نظر گرفته شده است و همچنین قرارداد‌های منعقده در مدت مشابه سال گذشته ۸ فقره با اعتبار بالغ بر ۱۷۷ میلیارد ریال بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در پایان گفت: این طرح‌ها شامل اجرای زیرسازی، آسفالت و جدول، شبکه روشنایی، آب، گاز و برق و ... است و با هدف توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و همچنین ارتقای وضعیت عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان اجرایی خواهند شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار