طبق آمار منتشرشده از جان‌باختگان کرونا در استان سمنان، در فاصله دوشنبه ۲۲ تا سه‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰، چهار نفر دیگر به دلیل ابتلا به این ویروس در این استان جان باختند.
کد خبر: ۹۹۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ 15 September 2021

کرونا ۴ نفر به تعداد جان‌باختگان در استان سمنان افزود

 

 به گزارش تابناک سمنان کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان بامداد چهارشنبه اعلام کرد که در فاصله ظهر ۲۲ تا ۲۳ شهریور، تعداد ۲۱۳ مبتلای قطعی به کرونا در استان سمنان شناسایی شد و با این آمار تعداد کل مبتلایان قطعی به کرونا در استان به ۶۲ هزار و ۳۹۱ نفر رسید. 

بنابر این گزارش در مدت اعلام شده، ۱۴۸ بیمار سرپایی جدید شناسایی و ۶۵ بستری جدید در مراکز درمانی استان سمنان ثبت شد، ضمن اینکه ۶۷ نفر نیز در این مدت از مراکز درمانی استان سمنان ترخیص شدند. 

همچنین این کمیته خبر داد که جمع کل بستری کرونایی استان سمنان در همین بازه زمانی شامل مبتلایان قطعی و مشکوک ۴۵۵ نفر است.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، شهرستان شاهرود در وضعیت قرمز، شهرستان‌های سمنان، دامغان، آرادان، مهدیشهر و گرمسار در وضعیت نارنجی، و شهرستان‌های میامی و سرخه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، از دیروز(دوشنبه) تا سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲ هزار و ۳۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۴۳۶ نفر از آنها بستری شدند.

تلفات کرونا از ابتدای شیوع در کشور(اسفند ۹۸) تا کنون با مرگ ۴۰۸ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۱۵ هزار و ۱۶۷ نفر رسید.

۷ هزار و ۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار