نماینده گرمسار و آرادان در مجلس خبر داد؛
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس از قول مساعد اختصاص اعتبار به خط انتقال آب از سیمین دشت تا گرمسار توسط شرکت آبفا به میزان ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ 14 September 2021

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به پروژه انتقال آب سیمین دشت به گرمسار

 

به گزارش تابناک سمنان اردشیر مطهری با بیان اینکه در نشست با رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب کشور مقوله خط انتقال آب سیمین دشت و همچنین تصفیه خانه گرمسار پیگیری شد، تاکید کرد: در خصوص فاز اول خط انتقال سیمین دشت قول مساعد به شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان برای اختصاص ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان توسط مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور داده شده است.

وی با بیان اینکه در خصوص خط انتقال آب از سیمین دشت تا گرمسار مقرر شد که ابتدا طرح فاز بندی و سپس و در فاز اول بعد از خروجی استان تهران به سمت استان سمنان توسط شرکت آب منطقه‌ای سمنان اجرا شود، افزود: ایجاد یک واحد پیش تصفیه احداث و هشت کیلومتر خط انتقال ۸۰۰ میلی متری فولادی برای انتقال آب از ورودی به استان سمنان تا تصفیه خانه آب شرب گرمسار و در فاز دوم ۲۲ کیلومتر لوله‌های ادامه خط انتقال، تأمین اعتبار در این دیدار برنامه‌ریزی شد.

عضو خانه ملت با بیان اینکه درخصوص پروژه ارتقای تصفیه خانه آب شرب شهرهای گرمسار، آرادان، ایوانکی، کهن آباد و مجتمع ۷۵ روستایی نیز مقرر شد که مدل اول که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا آبان ماه سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

مطهری با بیان اینکه مدل دوم این طرح نیز توسط شرکت آب و فاضلاب استان سمنان به مناقصه خواهد رفت، ابراز کرد: از محل اعتبارات تنش آبی و بند ط تبصره ۲ قانون بودجه سال جاری، تخصیص مورد نیاز که حدود ۱۵ میلیارد تومان است، داده خواهد شد تا بتوانیم بخشی از مشکلات آبی گرمسار را رفع کنیم.

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار