سرپرست تیم ملی هندبال دختران نوجوان گفت: هفتمین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال دختران نوجوان از ۲۸ شهریور جاری به مدت یک هفته در شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ 14 September 2021
 
به گزارش تابناک سمنان مریم رضاییان سرپرست تیم ملی هندبال دختران نوجوان گفت: هدف از برگزاری این اردوی تمرینی، اعزام بازیکنان به مسابقات آسیایی قزاقستان در آبان ماه امسال است.

او با بین اینکه در این مرحله از اردو ۲۳ بازیکن از سراسر کشور حضور دارند، تصریح کرد: ستایش حسینی از شاهرود و فاطمه مهری از گرمسار بازیکنان دعوت شده استان سمنان به اردو هستند.

رضاییان ادامه داد: این دوره از تمرینات تیم ملی هندبال دختران نوجوان زیر نظر «خدیجه قانع» به عنوان سرمربی و با مربیگری «فاطمه محمدخانی» و حضور «ندا اسدی» به عنوان فیزیوتراپ و سرپرستی «مریم رضاییان» برگزار می‌شود ضمن این که مدیریت فنی تیم نیز بر عهده «غلامعلی اکبری» است.

سرپرست تیم ملی هندبال دختران نوجوان ابراز داشت: مبینا حاج حیدری، شهرزاد نصوحی، سعیده غضنفری و نیایش احمدی از استان اصفهان، لیلا حسینی، حنانه السادات هاشمی و مریم دهقانی فر از استان فارس، فاطمه مهری و ستایش حسینی از استان سمنان، شقایق چراغی و مائده عشاق از استان تهران، نسترن گودرزی و فاطمه جهانبخش از استان قم، الناز یار محمدی توسکی و صبا زنگنه از استان همدان، هستی دوخابی، فاطمه احمدی و سارا رضایی از استان مرکزی، نگار زنده بودی از استان بوشهر، فاطمه فرومند از استان خراسان شمالی، نگین رحمانی از استان کردستان، اسنا شجاعی از استان کرمان و مریم حسینی از استان کهگیلویه و بویر احمد به این مرحله از اردوی تمرینی دعوت شدند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار