رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود :
تابناک سمنان: رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی این شهرستان برای تزریق واکسن در سامانه https://salamat.gov.ir ثبت نام کنند.
کد خبر: ۹۹۳۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ 13 September 2021

ادامه حاشیه سازی تزریق واکسن کرونا/ نوبت به منشی مطب‌ها رسید - خبرگزاری مهر  | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

 

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه دانشجویان به مانند سایر گروه‌های هدف در سامانه ثبت نام و پس از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند، به رسانه‌ها افزود: در پیامک ارسالی زمان و محل دریافت واکسن برای ثبت نام کننده ارسال می‌شود، رعایت زمان تزریق برای تمامی گروه‌های هدف واکسیناسیون الزامی است.


وی بیان کرد: توزیع مناسب واکسن در کشور طی روز‌های گذشته صورت گرفته و روند اختصاص سهمیه خوب واکسن، سرعت واکسیناسیون در این شهرستان شتاب بالایی گرفته است.

رضا چمن ابراز داشت : با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن در شهرستان‌های شاهرود و میامی برای تزریق به گروه‌های هدف استفاده شده است و طی ۲۴ ساعت گذشته افزون بر پنج هزار دُز واکسن در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تزریق شد.

چمن اظهار داشت : به موازات کاهش آمار ابتلا به ویروس کرونا و افزایش پوشش واکسیناسیون مردم باید همچنان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و موازین پیشگیری را در دستور کار قرار دهند تا شرایط مطلوب تری را در روز‌های آینده شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از شناسایی ۶۵ بیمار کووید۱۹ طی شبانه روز گذشته در شرق استان سمنان خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۲۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش‌های اختصاص یافته به بیماران کرونایی بستری شدند.

وی در خاتمه افزود: شاهرود در موج پنجم همه گیری با ۲ هفته تاخیر نسبت به سایر مناطق همجوار به رنگ قرمز کرونایی درآمد، اما هم اکنون سیر ابتلا روند کاهشی دارد که با همکاری مردم، در استمرار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، اوضاع بهتری در این هفته شاهد خواهیم بود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار