معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۵۴۰ دانش‌آموز زیر حمایت این نهاد فاقد تبلت هستند و در آستانه آغاز سال تحصیلی نیازشان در قالب پویش مهر باران تامین می‌شود.
کد خبر: ۹۹۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ 12 September 2021

کمیته امداد سمنان ۵۴۰ تبلت دانش‌آموزی در پویش مهر باران تامین می‌کند

 

به گزارش تابناک سمنان سعید اسعدی روز یکشنبه به رسانه ها افزود: پویش مهر باران پایان‌بخش نیاز دانش‌آموزان در سال تحصیلی است که بخشی از آن مجازی است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اساسی در شرایط همه‌گیری کرونا برای دانش‌آموزان تهیه تجهیزات آموزش غیرحضوری ازجمله تبلت است.

وی به راه های  مشارکت در این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد سراسر استان، مراکز نیکوکاری، شماره گیری کد دستوری #۸۸۷۷* و مراجعه به سایت emdad.ir برای نیک اندیشان  فراهم شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از برگزاری رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» اشاره و تصریح کرد: این رویداد ملی با هدف کمک به تامین لوازم تحصیلی به‌ویژه لوازم کمک‌آموزشی غیرحضوری دانش‌آموزان نیازمند از ۲۰شهریور تا یازدهم مهر ۱۴۰۰ در استان سمنان اجرا می‌شود.

چهار هزار و ۵۵۶ دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد استان سمنان از حمایت این نهاد از مقاطع تحصیلی ابتدایی تا سطوح بالا بهره‌مندمی شوند. 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار