نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان گفت: دسترسی هرچه بیشتر بهره‌برداران بخش‌های مختلف جهادکشاورزی به مسوولان استان زمینه‌سازی شود.
کد خبر: ۹۹۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 12 September 2021

امام جمعه سمنان: دسترسی کشاورزان به مدیران جهادی هرچه بیشتر فراهم شود

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز یکشنبه در دیدار با مدیران سازمان جهادکشاورزی استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر افزود: با تلاش مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان خدمات این سازمان به بهره‌برداران این استان بیش‌ازپیش افزایش یابد.

وی اظهار داشت: جهادگران استان سمنان چه در زمان جنگ و چه قبل و بعد از آن عملکرد بسیار خوب و مطلوبی در استان سمنان داشتند.

وی افزود: در زمان کنونی نیز مسئولان جهاد کشاورزی باید با داشتن روحیه و فرهنگ و مدیریت جهادی خدمات خود را به بهره‌برداران و کشاورزان بیشتر کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بازدید میدانی و در دسترس بودن مدیران جهاد را یکی از عوامل موفقیت جهاد در امور کشاورزی دانست و اعلام آمادگی کرد تا برای توسعه خدمات به کشاورزان استان سمنان با جهاد کشاورزی همراهی کند.

سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این نشست علاوه بر ارائه گزارشی از وضعیت کشاورزی و دامپروری در این استان گفت: جهاد کشاورزی استان سمنان در راستای رسالت ذاتی خود که تأمین امنیت غذایی است تلاش می‌کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: این سازمان در کنار وظیفه ذاتی خود که تأمین معیشت و امنیت غذایی مردم است با روحیه جهادی در کارها و برنامه‌های دیگر نیز پیش‌قدم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله قربانیان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی و کمک‌های مؤمنانه و مرکز نیکوکاری «موج مهربانی» سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: کمک ۴۰۰ میلیون ریالی به جبهه مقاومت سوریه، کمک ۵۰ میلیون ریالی به ستاد بازسازی عتبات استان و کمک‌های مؤمنانه همدلی و پخت غذای نذری به ارزش چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برخی از اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است.

استان سمنان ۹۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغ با ۴۵ هزار بهره بردار در بخش های مختلف دارد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار