عصبانیت لوچانو اسپالتی؛
به نظر می رسد دیشب اتفاقاتی جنجالی بین مکس آلگری و لوچانو اسپالتی، دو سرمربی یوونتوس و ناپولی رقم خورده است.
کد خبر: ۹۹۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 12 September 2021

به گزارش تابناک سمنان دیشب جدال همیشه حساس و جنجالی یوونتوس و ناپولی در شرایط با نتیجه 1-2 برابر تیم آبی پوش به اتمام رسید که ابتدا این بیانکونری بود که از حریف پیش افتاد، اما ناپولی در نیمه دوم نمایش درخشانی داشته و دو بار موفق به باز کردن دروازه ووچیک شزنی شد. اما در پایان این دیدار مکس آلگری که اصلا از نتیجه راضی نبود، برتری حریف و گل های دریافتی تیمش را به اشتباهات فردی بازیکنان یوونتوس ربط داده و به نوعی شایستگی حریف را در کسب این سه امتیاز نادیده گرفت.

 


اما به نظر می رسد آلگری و اسپالتی در تونل منتهی به اتاق نشست خبری با یکدیگر برخورد خوبی نداشته اند و اسپالتی از رفتار سرمربی یوونتوس ناراحت شده است.


اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی خود بعد از پایان مسابقه درباره آنچه اتفاق افتاده بود ایگونه اظهار نظر کرد: "من بعد از بازی به استقبال مکس آلگری رفتم، اما او خودش را به ندیدن من زده و به راه افتن ادامه داد. من همیشه در مقابل یوونتوس مغلوب شده و حالا یک بار پیروز شده ام که آلگری اینگونه برخورد کرده و انگار با صدای بلند گریه کرد."

 
البته آلگری هنوز در این خصوص اظهارنظر نکرده و نمی توان تنها به صحبت های اسپالتی استناد کرد. این دو مربی هر دو اهل توسکانی هستند و احتمالا هنگام صحبت کردن در اصطلاحات محاوره ای آن منطفه استفاده می کنند.. 
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار