سی و سومین دوره جشنواره تئاتر استانیِ اصفهان با همکاریِ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و همکاری انجمن هنر‌های نمایشی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ 11 September 2021

مدیر امور هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: تنها آن دسته از گروه‌هایی که از آذر ۱۳۹۹ تا آبان ۱۴۰۰، اجرای عمومی نمایش‌های خود را به پایان رسانده باشند، می‌توانند متقاضیِ حضور در جشنواره شوند.

حمید شهرانی افزود: گروه‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق به اجرای عمومیِ اثر خود نشده‌اند، در صورتِ اخذ مجوز از شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش، با ارائه تعهدِ اجرایی در اولین فرصت، می‌توانند به ‌عنوان متقاضی در جشنواره شرکت کنند.

وی گفت: سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان به ‌صورت رقابتی برگزار می‌شود و صرفاً، مختصِ تئاتر‌های صحنه‌ای با نمایشنامه‌های ایرانی یا اقتباسی است.

حمید شهرانی افزود: هیئت‌داوران این جشنواره، موضوعاتی نظیر امید اجتماعی، ارتقای نهاد خانواده، همگرایی ملی و شعار سال با چشم‌انداز جهانی، همچنین، بهره‌گیری از شیوه‌ها، شگرد‌ها و جریانات روز تئاتر جهان را در اولویت قرار خواهند داد.

وی گفت: نمایش‌های راه‌یافته به سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان، بر اساس حجم دکور، لباس، تعداد بازیگران، عوامل اصلیِ نمایش و کیفیت آثار کمک‌هزینه دریافت می‌کنند.

مدیر امور هنر‌های نمایشی استان اصفهان از هنرمندان خواست تا برای شرکت در این جشنواره تا تاریخ ۱۰ مهر، فرم درخواست را در درگاه جامعِ تئاتر (پورتال استانی) تکمیل کرده و مجوز کتبی نویسنده، ناشر یا مترجم نمایشنامه، چهار نسخه لوحِ فشرده ی با کیفیت از اثر و مجوز اجرای نمایش یا تأییدیه شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش استان اصفهان را به دبیرخانه دائمی تئاتر استان اصفهان تحویل دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار