رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان؛
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ۱۹۰ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه تزریق شده است، گفت: همچنان روند واکسیناسیون تداوم دارد.
کد خبر: ۹۹۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 11 September 2021

برنامه فوری وزیر پیشنهادی بهداشت برای کنترل کرونا تامین واکسن و قرنطینه است  - ایسنا

 

دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: تا کنون تزریق بیش از ۱۹۰ هزار دوز واکسن کووید -۱۹ در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان تزریق شده است و در این رابطه در روز‌های اخیر روند واکسیناسیون شتاب بهتری گرفته است.


نوید دانایی همچنین افزود: روند ابتلاء و زنجیره انتقال ویروس ادامه دارد و در ۴۸ ساعت گذشته، ۶۱ بیمار جدید مبتلا در بیمارستان‌های زیرپوشش بستری شدند و همچنان نگران شیوع بیماری کرونا در شهر‌های تابعه دانشگاه هستیم.

 

دانایی ادامه داد:در کنار گروه‌های مردمی، تزریق واکسن برای گروه‌های پرخطر ادامه دارد و در هفته آینده نیز تزریق واکسن برای دانشجویان آغاز می‌شود و افراد واجد شرایط باید به سامانه اینترنتی وزارت بهداشت مراجعه و نوبت و مکان تزریق واکسن خود را مشخص کنند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در خاتمه گفت: در شبانه‌روز گذشته هیچ فوتی با تشخیص قطعی کرونا در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان ثبت نشده است و در ۲۴ ساعت گذشته (منتهی به آدینه) ۱۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید -۱۹ به‌صورت سرپایی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار