رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی خودروی سواری ال ۹۰ در جاده شاهرود به سبزوار ۲ فوتی و ۵ مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۹۹۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 10 September 2021
واژگونی خودرو در شرق استان سمنان ۲ فوتی و ۵ مصدوم داشت
 
 
به گزارش تابناک سمنان فرحناز جان محمدی افزود: واژگونی یک دستگاه خودروی ال ۹۰ در کیلومتر ۱۱۰ جاده شاهرود به سبزوار با هفت نفر سرنشین در ساعت ۱۴ به مرکز فرماندهی و کنترل عملیات اورژانس ۱۱۵ شاهرود گزارش شد.

وی ادامه داد: پس از گزارش رسیده بی درنگ ۴ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای میاندشت، میامی، و عباس آباد و همچنین آمبولانس امداد و نجات هلال احمر به صحنه حادثه اعزام شدند.

جان محمدی با بیان اینکه در این حادثه یک کودک ۹ ساله در همان ساعت واژگونی خودرو جان باخت، اظهار داشت: یک نوجوان ۱۲ ساله نیز به رغم تلاش کارشناسان فوریت‌های پزشکی میاندشت و کادر پزشکی در بیمارستان جان خود را از دست داد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ابراز داشت: پنج مصدوم این حادثه، پس از انجام اقدامات اولیه مناسب برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

هر سال میلیون‌ها تردد در راه‌های شرق استان سمنان انجام می‌شود و تعداد زیادی حوادث رانندگی به وقوع می‌پیوندد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می‌کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار