لئو از پله عبور کرد
لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، بامداد امروز با هت تریک برابر بولیوی هفتاد و نهمین گل ملی خود را به ثبت رساند تا از رکورد پله عبور کند.
کد خبر: ۹۹۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 10 September 2021

به گزارش تابناک سمنان آرژانتین بامداد امروز با سه گل برابر بولیوی به برتری رسید و هر سه گل این بازی را لیونل مسی به ثمر رساند تا با اختلاف دو گل نسبت به ستاره سابق تیم ملی برزیل در صدر جدول بهترین گلزنان تاریخ آمریکای جنوبی قرار بگیرد.

 

اشک‌های لیونل مسی با عبور از رکورد پله و برگزاری جشن قهرمانی کوپا آمه‌ریکا با حضور هواداران

 

 

همین موضوع باعث شد تا مهاجم جدید پاری سن ژرمن پس از پایان بازی و در مصاحبه کنار زمین احساساتی شده و اشک‌هایش سرازیر شود. هواداران آرژانتین پس از مدت‌ها دوری از ورزشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا، صبح امروز برای اولین بار بار دیگر به ورزشگاه برگشتند و از نزدیک شاهد پیروزی تیم ملی کشورشان در این دیدار بودند. آرژانتین که تابستان امسال موفق شد پس از سال‌ها دوری از جام‌های قهرمانی، در فینال کوپا آمه‌ریکا برابر برزیل به پیروزی رسیده و این جام را بالای سر ببرد، صبح امروز این موفقیت را برای اولین بار با هوادارانش جشن گرفت.

 

 

 

 

دیدار با بولیوی همیشه یادآور شکست‌های تلخی بود اما هت تریک مسی پیروزی خاطره‌انگیزی را رقم زد

 

 

 

تمامی این اتفاقات دست به دست هم داد تا مسی پس از سوت پایان بازی نتواند جلوی اشک‌هایش را بگیرد و به خبرنگاران گفت:« من واقعا می‌خواستم چنین لذتی را تجربه کنم. زمان زیادی برای رسیدن به این رکورد صبر کردم، در پی آن بودم و رویای آن را در سر می‌پروراندم. این لحظه‌ای خاص برای رسیدن به آن پس از صبری طولانی است. راه بهتری برای جشن گرفتن این اتفاق وجود نداشت. مادرم و برادرانم روی سکوها هستند. آنها زحمات زیادی کشیدند و امروز اینجا با من جشن می‌گیرند. من بسیار خوشحال هستم.»

 

مسی با این سه گل به بهترین گلزن مسابقات انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی تبدیل شد

 

مسی با سه گلی که در دیدار شب گذشته به ثمر رساند موفق شد از رکورد لوییس سوارز، هم تیمی سابق و دوست قدیمی‌اش، نیز عبور کرده و بهترین گلزن آمریکای جنوبی در مسابقات انتخابی جام جهانی مردان لقب بگیرد. او حالا 26 بار در مسابقات انتخابی گلزنی کرده است. این بازیکن پیش از این در سال 2016 از گابریل باتیستوتا پیش گرفته و عنوان بهترین گلزن تیم ملی آرژانتین را نیز از آن خود کرده بود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار