منصوری بیان کرد:
تابناک سمنان: فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت:مقوله مدیریت دانش به نوعی بخشی از نظام نامه تعالی سرمایه انسانی است و با اجرای بحث مدیریت دانش به صورت واحد‌های جز در هر سازمان، در نهایت منجر به افزایش دانش در سطح دستگاه‌های اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ 09 September 2021

 

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بیان کرد گفت: واحد مدیریت دانش، با بهره وری دستگاه‌ها که جز اولویت‌های ما در استان است، ارتباط و پیوند مستقیم دارد و نیاز است تا به صورت ویژه به آن توجه شود.

فاطمه منصوری ادامه داد: شناسایی وضعیت موجود، آسیب ها، مشارکت و مسائل روان شناختی کارکنان، نقاط قوت و اهداف پیش رو از جمله مولفه‌هایی است که مَدنظر ما قرار دارد و می‌تواند در قالب مدیریت دانش محقق شود.
منصوری همچنین افزود: حالت ایده آل ما این است که سیستم ارزیابی مجموعه با ارزشیابی نیروی انسانی همسو شود و لذا لازم است تا با عزم جدی در این کمیته تلاش نماییم تا در آینده، این روش با نقشه راهی معین، در دستگاه‌های اجرایی نهادینه گردد.
وی در پایان تصریح کرد: با انجام موفق تمامی امور مرتبط، تعالی نیروی انسانی و بهبود کیفیت و خدمات همراه با افزایش بهره وری سازمانی برای دستگاه‌های اجرایی محقق خواهد شد.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار