۲۴ ساعت ۷۲۰۰ دز واکسن؛
تابناک سمنان: دکتر فریور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا علوم پزشکی سمنان از رکوردزنی در واکسیناسیون در مناطق تحت پوشش این دانشگاه در زوز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۹۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 08 September 2021

تزریق ترکیبی واکسن‌های کرونا در ایران تائید شد - تجارت‌نیوز

 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان پپاظهار کرد: در ۲۴ ساعت اخیر بیش ۷۲۰۰ دز واکسن در مجموعه تحت پوشش دانشگاه تزریق شده است.

وی بیان کرد: هدفگذاری این دانشگاه رسیدن به واکسینه کردن روزانه بیش از ۱۲ هزار نفر است و احتمالا در چند روز آتی به این رکورد نیز برسند.

دکتر فریور ادامه داد: در روز‌های آینده شمار واکسیناسیون‌ها افزایش بیشتری می‌یابد و پیش بینی می‌شود رکورد امروز موقتی بوده و این رکورد در روز‌های آینده دوباره خواهد شکست.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا علوم پزشکی سمنان با اشاره به ادامه روند فعال بودن ویروس در جمعیت تحت پوشش دانشگاه گفت: در شبانه روز گذشته ۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مجموعه تحت مدیریت دانشگاه بستری شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این بیش از ۱۵۰ بیمار مبتلا نیز به صو ت سرپایی در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی و تحت قرنطینه خانگی قرار گرفتند.

وی به ادامه تلفات کووید۱۹ در دانشگاه پرداخت و افزود: متاسفانه در روز گذشته دو نفر نیز در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

دکتر فریور با بیان اینکه تزریق واکسن برای گروه سنی متولدین ۱۳۵۵ و قبل از آن آغاز شده افزود: واکسیناسیون طبق گروه‌های سنی اعلام شده، در مناطق شهری از طریق ثبت نام در سامانه و در مناطق روستایی و شهر‌های زیر بیست هزار نفر از طریق فراخوان واکسیناسیون کووید-۱۹ انجام می‌شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار