طبق آخرین آمار منتشر شده از فوتی های کرونا در استان سمنان، در فاصله یکشنبه ۱۴ تا دوشنبه ۱۵ شهریور، ۶ نفر بدلیل ابتلا به ویروس کرونا و ۲ فرد مشکوک به کرونا در این استان جان باختند.
کد خبر: ۹۹۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳ 07 September 2021

کرونا در یک شبانه‌روز ۹ خانواده دیگر سمنانی را داغدار کرد

 

به گزارش تابناک سمنان  کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه دوشنبه اعلام کرد که در فاصله یکشنبه تا دوشنبه، تعداد ۲۸۵ نفر محتمل به ابتلا به کرونا به بیمارستان های استان سمنان مراجعه داشتند.

بنا بر این گزارش در مدت مذکور جمع کل موارد مثبت و مبتلای قطعی به کرونا در استان سمنان ۴۴۴ نفر بود و ۴۱۰ نفر نیز موارد مثبت سرپایی بودند. ضمن این که ۳۴ نفر نیز در این مدت به جمع بستریان کرونایی استان سمنان اضافه شدند.

هم چنین این کمیته خبر داد که ۱۷۱ نفر در مدت مذکور از مراکز درمانی استان سمنان ترخیص شدند. 

بنا بر این گزارش هم اکنون جمع کل بستری کرونایی استان سمنان در روز جاری شامل مبتلایان قطعی و مشکوک  ۵۴۶ نفر است.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های آرادان و مهدیشهر در وضعیت قرمز تیره، شهرستان های سمنان، شاهرود و گرمسار در وضعیت قرمز، دامغان در وضعیت نارنجی و سرخه و میامی زرد کرونایی هستند.

به گزارش ایرنا، طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۳ نفر دیگر بر اثر کرونا جان باختند و تعداد تلفات کرونا در کشور به ۱۱۱ و ۲۵۷ نفر رسید.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه اعلام کرد:‌ از دیروز(یکشنبه) تا امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۷ هزار و ۵۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۷۳ نفر از آنها بستری شدند.

۷ هزار و ۶۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار