برای برد در بعضی بازیها به شانس هم نیاز داریم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با عراق گفت که با رسیدن بازیکنانی که در بازی نخست غایب بوده اند، ایران بازی به نسبت بهتری ارائه می دهد.
کد خبر: ۹۹۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷ 07 September 2021

به گزارش تابناک سمنان دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار برابر عراق گفت: اولین چیزی که باید راجع به این دیدار باید، بگویم این است که بازی بسیار مهمی است. ما چند ماه پیش رو به روی عراق بازی کردیم ولی شرایط این با مسابقه قبلی کاملا متفاوت است، آنها با مربی و تیم جدیدی به میدان می آیند و دیدار یکسانی نسبت به بازی گذشته نخواهند بود. بازی اول با سوریه نتوانست به صورت کامل کیفیتمان را نشان بدهد ولی با برگشتن بازیکنانمان و انگیزه بالایی که بچه ها داریم، مطمئنا بازی بسیار بهتری را روبروی عراق انجام می دهیم.


اسکوچیچ در مورد اینکه روند آماده سازی تیم ملی را  با توجه به زمان اندک چگونه ارزیابی می کند و اینکه عراق نسبت به تیم چند ماه پیش چقدر متفاوت است، پاسخ داد: در بازی اول مشکلات زیادی بود و نتوانستیم آنطوری که می خواهیم بازیمان را ارائه بدهیم. برخی از تیم های ملی این مزیت را دارند که بازیکنانشان را زودتر در اردوها در اختیار داشته باشند و با آنها زمان بیشتری کار کنند ولی ما از این موضوع بی بهره بودیم چون بازیکنان لژیونر و بین المللی ما تنها 2 روز قبل از بازی اول به جمع ما اضافه شدند. همچنین بازیکنان داخلی ما از شرایط آرمانی به دور بودند و به آن ریتمی که از آنها انتظار داشتیم، نرسیده بودند. ولی با اضافه شدن سایر نفرات و بازیکنانی که در بازی اول غایب بودند، مطمئنیم که کیفیت به مراتب بهتری نسبت در بازی دوم ارائه می دهیم.

 

 

دراگان اسکوچیچ در پاسخ به سوال خبرنگار عرب زبان راجع به عملکرد تیم عراق و سرمربی جدید این تیم دیک ادووکات اظهار داشت: مربی جدید تیم ملی عراق مربی بسیار باتجربه ای است و او کاملا می‌داند که تیمش را چگونه مدیریت کند. ما برای تحلیل عراق تنها یک بازی داشتیم و این کار را برایمان سخت می‌کند که به نتیجه گیری کاملی برسیم. اما تا حدودی می‌دانیم چه چیزی را باید از عراق انتظار داشته باشیم. باید بگویم که مربی قبلی عراق هم مربی خوبی بود. البته به طور کلی فکر من روی کار و تیم خودم است و خیلی کار ندارم که تیم حریف چگونه بازی خواهد کرد.

 

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه به سوالی در مورد 8 پیروزی متوالی در 8 بازی و امکان حفظ این رکورد در بازی با عراق گفت: این هشت برد پیاپی داستان جذابی بود ولی من اهمیتی به آن نمی‌دهم. مسئله مهمتر این است که تیم من ذهنیت برنده بودن را دارد. فردا امیدواریم با سه امتیاز خارج شویم و به مسائل پیرامون آن فکر نمی‌کنم

 

وی درباره بازی بدون تماشاگر و تاثیر آن روی عملکرد تیمها عنوان کرد: دوست داشتم فردا تماشاگران باشند چون هیجان و احساس را به استادیوم و می‌آروند. اگر ما وجود داریم و ما هستیم، دلیلش این است که هواداران وجود دارند. باید منتظر روزهای بهتری باشیم که حضور آنها را در ورزشگاه شاهد باشیم.

 

آخرین بخش کنفرانس مطبوعاتی دراگان اسکوچیچ صحبتهای یک خبرنگار عراقی درباره این بود که مردم ایران در فضای مجازی از پیروزی مقابل سوریه راضی نیستند و آن را به خوش شانسی ربط می‌دهند. این خبرنگار از اسکوچیچ پرسید آیا او با این مسئله موافق است؟ در پاسخ دراگان گفت: من نظری ندارم و خودتان همه چیز را تحلیل کردید و گفتید. چیزی که هست من به تیمم اعتماد کامل دارم و می‌دانم بهتر از این هم می‌توانیم باشیم.


او با کمی مکث مصاحبه را اینطور تمام کرد: البته لازم است که برای برد گاهی شانس هم چاشنی کار باشد.

 

 


او با کمی مکث مصاحبه را اینطور تمام کرد که :  البته لازم است که برای برد گاهی شانس هم چاشنی کار باشد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار