نوید دانایی بیان کرد:
تابناک سمنان: نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری ۳۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ 05 September 2021

coronavirus-banner.jpg | World Meteorological Organization

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان کرد: مجموع بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کووید-۱۹ در مجموعه شهرستان‌های شش گانه تحت پوشش این دانشگاه به ۳۹ هزار و ۴۱۲ نفر رسید.

وی اظهار داشت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۳۹ هزار و ۴۱۲ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیار‌های تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

نوید دانایی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و از ۱۳ لغایت ۱۴ شهریور ماه بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۳ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۹ هزار و ۳۱ نفر رسیده است.

دانایی همچنین افزود: علاوه بر این در همین مدت ۳۰ هزار و ۳۸۱ بیمار نیز به صورت سرپایی در استان شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به تلاش مدافعان سلامت در کمتر از دو سال گذشته ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به هفت‌هزار و ۷۵۰ نفر رسید.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار