رئیس سازمان صمت استان سمنان خبرداد؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه فروش کالا مشکل بزرگ تولید در سطح استان است، گفت: ۴۰ درصد واحد‌های صنعتی استان با مشکل رکود بازار فروش مواجه هستند.
کد خبر: ۹۹۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ 04 September 2021

۱۸ پروژه سرمایه گذاری در بابل اجرایی شده است - خبرگزاری بازار

 

 

رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم به واحد‌های تولیدی کمک کنیم، باید به مقوله بازار نیز توجه داشته باشیم، ابراز کرد: ۴۰ درصد واحد‌های راکد با مشکل رکود بازار فروش مواجه هستند و گاهی نیز تولیدکنندگان به دلیل طرح اولیه نامناسب تولید ورشکست شدند.

وی با اشاره به اینکه شراکت بانک‌ها با واحد‌های تولیدی قسمت زیادی از مشکلات چرخه تولید را حل می‌کند گفت: بانک‌ها خود را شریک واحد‌های تولیدی نمی‌دانند و آن‌ها را به عنوان منبع درآمد خود می‌شناسند و این رویکرد نادرست زمینه ورشکستی واحد‌های تولیدی را فراهم می‌کند.

 

علی تشنه اظهار داشت: هشت درصد از واحد‌های تولیدی استان سمنان غیرفعال است  و در بسیاری از مواقع همکاری نداشتن بانک‌ها با واحد‌های تولیدی باعث تأخیر در تزریق اعتبار و ورشکستگی واحد‌ها پیش از آغاز به کار می‌شود.

رئیس سازمان صمت استان سمنان همچنین تاکید کرد: سازگاری نداشتن ارکان نظام اقتصادی مانند نظام مالیاتی، بانک‌ها و کسب و کار‌ها با یکدیگر، مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی را افزایش داده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار