طبق آخرین آمار منتشر شده از فوتی های کرونا در استان سمنان، در فاصله پنج شنبه ۱۱ تا جمعه ۱۲ شهریور ۹ نفر بدلیل ابتلا به ویروس کرونا در این استان جان باختند.
کد خبر: ۹۹۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 04 September 2021

کرونا در یک شبانه روز ۹ خانواده دیگر سمنانی را داغدار کرد

 

به گزارش تابناک سمنان کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان روز شنبه اعلام کرد که در فاصله پنجشنبه تا جمعه گذشته، تعداد ۲۳۲ نفر محتمل به ابتلا به کرونا به بیمارستان های استان سمنان مراجعه داشتند.

بنا بر این گزارش در مدت مذکور جمع کل موارد مثبت و مبتلای قطعی به کرونا در استان سمنان ۴۵۰ نفر بود و ۳۷۲ نفر نیز موارد مثبت سرپایی بودند. ضمن این  که ۷۸ نفر نیز در این مدت به جمع بستریان کرونایی استان سمنان اضفه شدند.

هم چنین این کمیته خبر داد که ۲ نفر نیز فوتی مشکوک به کرونا در مدت مذکور شناسایی شده است.

بنا بر این گزارش هم اکنون جمع کل بستری کرونایی در استان سمنان در روز جاری شامل مبتلایان قطعی و مشکوک  ۶۳۱ نفر است.

طبق تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، شاهرود، آرادان و مهدیشهر در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گزارش ایرنا، بر اساس رنگ‌بندی جدید سامانه ماسک وزارت بهداشت در بامداد شنبه، دامغان از وضعیت قرمز به نارنجی، مهدیشهر از قرمز به قرمز تیره (پرخطرتر)، آرادان از نارنجی به قرمز تیره (پرخطرتر) و سرخه و میامی از نارنجی به زرد، تغییر رنگ دادند.

اکنون در استان سمنان شهرستان‌های آرادان و مهدیشهر در وضعیت قرمز تیره، سمنان، شاهرود و گرمسار در وضعیت قرمز، شهرستان دامغان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سرخه و میامی زرد کرونایی هستند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار