با همکاری پلیس سه استان کشور؛
تابناک سمنان: سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۶۵۴ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر در همکاری اطلاعاتی و عملیاتی پلیس سه استان خراسان جنوبی، سمنان و گلستان کشف شد.
کد خبر: ۹۹۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 04 September 2021

بیش از ۱۲ تن انواع مواد مخدر در هفته دوم تیرماه کشف شد

 

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی دریافت خبری از پلیس خراسان جنوبی مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از کویر، پیگیری های اطلاعاتی و تخصصی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در این خصوص آغاز شد.

وی بیان کرد: با دریافت اطلاعات، هماهنگی های لازم برای اجرای عملیات منسجم و کشف این محموله صورت گرفت و چندین تیم ویژه به محور طرود- شاهرود اعزام شدند.

سرهنگ عبدالله حسنی اظهار داشت: یک دستگاه تریلی حامل مواد مخدر که در حاشیه کویر قصد تحویل مواد مخدر را داشت در قالب یک برنامه ریزی منسجم در راوند شهرک نوین شهر شاهرود متوقف شد.

سردار حسنی همچنین ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از تریلی ۵۵۶ کیلو و ۱۰۰ گرم هروئین و ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

وی در پایان گفت: این عملیات مشترک و موفق در سایه همکاری و هماهنگی بین مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی، سمنان و گلستان به مرحله اجرا درآمد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار