رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: ۱۱ عنوان فیلم کوتاه توسط هنرمندان جوان استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون ساخته شده است.
کد خبر: ۹۹۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 04 September 2021

 

۱۱ فیلم کوتاه امسال در انجمن سینمای جوانان سمنان تولید شد

 

به گزارش تابناک سمنان سعید خجسته‌فر  ابراز داشت: از  ۱۱ فیلم ساخته شده در سال ۱۴۰۰ تعداد ۹ فیلم با موضوع دفاع مقدس بود.

وی افزود: دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی فوتوشاپ در سمنان و دامغان برگزار شد و کلاس مبانی عکاسی نیز در حال برگزاری است.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: دوره جامع فیلم‌سازی به صورت تعاملی و با رویکرد جدید نیز امسال در این انجمن برگزار می‌شود.

خجسته‌فر با اشاره به برنامه‌های انجمن سینمای جوانان به مناسبت روز سینما گفت: تجلیل از پیشکسوتان سینما، سینماداران و فیلمسازان جوان استان سمنان، برگزاری ۲  اردوی عکاسی درون شهری در فضای باز، برگزاری کارگاه‌های تخصصی در چندین موضوع سینمایی بر اساس نیاز هنرمندان استان، برپایی نمایشگاه عکس و اکران فیلم‌های کوتاه ساخته شده در سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز سینما است که با توجه به شرایط شیوع کرونا در خصوص نحوه برگزاری آن تصمیم‌گیری می‌شود.

 رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان با اشاره به آسیب بسیار زیاد کرونا به سینما گفت: آغاز اکران فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه» در استان سمنان به مناسبت روز سینما نیز برنامه‌ریزی شده است که در صورت مساعد بودن شرایط کرونا برگزار می‌شود.

 سال ۱۳۷۹ در چهارمین جشن بزرگ سینمای ایران و همزمان با بزرگداشت صدمین سال ورود سینما به ایران، ۲۱ شهریور ماه به عنوان «روز ملی سینما» شناخته شد و هر سال جشن خانه سینما در این روز برگزار می‌شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار