طبق تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، شاهرود، آرادان و مهدیشهر در وضعیت قرمز قرار دارند.
کد خبر: ۹۹۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ 04 September 2021

پنج شهرستان قرمز آخرین سهم استان سمنان از جدیدترین رنگ بندی کرونایی

 

به گزارش  تابناک سمنان  بر اساس رنگ‌بندی جدید سامانه ماسک وزارت بهداشت در بامداد شنبه، دامغان از وضعیت قرمز به نارنجی، مهدیشهر از قرمز به قرمز تیره (پرخطرتر)، آرادان از نارنجی به قرمز تیره (پرخطرتر) و سرخه و میامی از نارنجی به زرد، تغییر رنگ دادند.

اکنون در استان سمنان شهرستان‌های آرادان و مهدیشهر در وضعیت قرمز تیره، سمنان، شاهرود و گرمسار در وضعیت قرمز، شهرستان دامغان در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سرخه و میامی زرد کرونایی هستند.

با انتشار جدید ترین نقشه کرونایی ایران، تعداد شهرستان‌های قرمز در کشور به عدد ۲۴۶ رسید که نسبت به آخرین رنگ‌بندی منتشر شده در ۶ شهریورماه، کاهش ۶۰ عددی را نشان می دهد.

در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی کشور که اپلیکیشن ماسک اعلام کرد؛ ۲۴۶ شهرستان قرمز، ۱۴۴ شهرستان نارنجی و ۵۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز جمعه ۱۲ شهریور ماه با اعلام آخرین وضعیت بیماری کووید- ۱۹ در کشور گزارش کرد که در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۶۱ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۹ هزار و ۵۴۹ نفر رسید.

براساس این گزارش تا کنون ۱۹ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۵۸۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۹ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۳۱۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۲۸ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۸۹۳ دُز رسیده است.

از دیروز تا امروز ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۷ هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید - ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۶۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۳ هزار و ۱۳۳ نفر رسیده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار