حسن پور خبرداد؛
تابناک سمنان: سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان گفت: مشکل ارتباطی و پوشش اینترنتی در استان برای بهره برداری از سامانه مؤدیان مالیاتی وجود ندارد و تمام شهرهای استان دارای پوشش اینترنت است.
کد خبر: ۹۹۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 02 September 2021

10 روش کاربردی برای کاهش مصرف اینترنت تلفن همراه- اخبار خواندنی - اخبار  رسانه ها تسنیم | Tasnim

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان  بیان کرد: زیرساخت های ارتباطی برای بهره برداری از سامانه مودیان مالیاتی در این استان مهیا است و توسعه زیرساخت های الکترونیکی مالیاتی یکی از اساسی ترین و ضروری‌ترین اقدامات است و باید در تحقق آن تسریع شود.

وی اظهار داشت: با تلاش های انجام شده زیرساخت ارتباطی مناسب در کل استان سمنان وجود دارد و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و استفاده از ابزارهای الکترونیکی اجرای قانون برای همه مودیان فراهم است.

سید یاسر حسن پور ادامه داد: این کارگروه موظف است که به صورت سالانه درخواست مؤدیانی که اظهار به عدم توانایی در استفاده از پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان می کنند، بررسی کند و در صورتی که این کارگروه با در نظرگرفتن شرایطی نظیر ویژگی­های جسمی، منطقه جغرافیایی، سابقه مالیاتی و زیرساخت­ها و امکانات سخت­ افزاری و نرم ­افزاری، ناتوانی و یا توانایی کمتر وی در استفاده از پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان را تشخیص دهد، شرکت های معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی موظف هستند نسبت به آموزش، توانمندسازی، نصب و راه اندازی پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان برای این دسته از مؤدیان اقدام کنند.

حسن پور همچنین افزود: این اداره کل آمادگی کامل دارد در چارچوب قانون تکالیف خود را انجام و برای رسیدن به اهداف این قانون همکاری لازم را انجام دهد.

 

سمنان- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتباطات استان سمنان گفت: مشکل ارتباطی و پوشش اینترنتی در استان برای بهره برداری از سامانه مؤدیان مالیاتی وجود ندارد و تمام شهرهای استان دارای پوشش اینترنت است.

به گزارش ایرنا، سید یاسر حسن پور روز پنجشنبه در دومین نشست کارگروه پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مالیاتی موضوع ماده دو قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مالیاتی استان سمنان افزود: زیرساخت های ارتباطی برای بهره برداری از سامانه مودیان مالیاتی در این استان مهیا است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان تاکید کرد: توسعه زیرساخت های الکترونیکی مالیاتی یکی از اساسی ترین و ضروری‌ترین اقدامات است و باید در تحقق آن تسریع شود.

وی ادامه داد: با تلاش های انجام شده زیرساخت ارتباطی مناسب در کل استان سمنان وجود دارد و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات و استفاده از ابزارهای الکترونیکی اجرای قانون برای همه مودیان فراهم است.

حسن پور در تشریح جزئیات کارگروه پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مالیاتی گفت: این کارگروه موظف است که به صورت سالانه درخواست مؤدیانی که اظهار به عدم توانایی در استفاده از پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان می کنند، بررسی کند و در صورتی که این کارگروه با در نظرگرفتن شرایطی نظیر ویژگی­های جسمی، منطقه جغرافیایی، سابقه مالیاتی و زیرساخت­ها و امکانات سخت­ افزاری و نرم ­افزاری، ناتوانی و یا توانایی کمتر وی در استفاده از پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان را تشخیص دهد، شرکت های معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی موظف هستند نسبت به آموزش، توانمندسازی، نصب و راه اندازی پایانه فروشگاهی و سامانه مؤدیان برای این دسته از مؤدیان اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان افزود این اداره کل آمادگی کامل دارد در چارچوب قانون تکالیف خود را انجام و برای رسیدن به اهداف این قانون همکاری لازم را انجام دهد.

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار