ستاره‌هایی که به اجبار رفتند
این تصویری ناراحت‌کننده برای هواداران پرسپولیس محسوب می‌شود؛ قابی از دو ستاره جدا شده تیم.
کد خبر: ۹۹۰۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 01 September 2021

به گزارش تابناک سمنان احمد نوراللهی و شجاع خلیل‌زاده دو ستاره محبوب برای هواداران پرسپولیس محسوب می‌شدند. از آن جنس بازیکنانی که هوادار دوست نداشت هیچ وقت خبر جدایی‌اش از تیمش را بشنود. اما یکی از آنها در پایان فصل نوزدهم و دیگری در فصل بیستم هواداران پرسپولیس را به شوک بزرگی دچار کردند.

 

شجاع خلیل‌زاده بعد از مشکلاتی که مهدی رسول‌پناه در مسیر تمدید قراردادش شکل داد در پایان فصل نوزدهم راهی لیگ قطر شد. جایی که اکنون یکی از گرانترین بازیکنان ایرانی شاغل در این کشور محسوب می‌شود و اکنون دومین فصل همکاری‌اش با الریان و لوران بلان را به عنوان سرمربی صاحبنامش دنبال می‌کند.

 

 
 

احمد نوراللهی اما می‌توانست یک نماد غیرقابل تکرار در پرسپولیس تبدیل شود اما مشکلات مالی این باشگاه و پیشنهاد اغواکننده‌ای که نصیبش شده بود اینبار نتوانست این گره را همچنان بین او و شماره هشت پایدار کند. طی فصول اخیر نوراللهی همواره جزو بازیکنانی بود که با پیشنهادات مناسبی مواجه بود و البته هر بار به آن پشت پا زده بود اما اینبار تورم سرسام آور و بحران اقتصادی کشور، در کنار مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس مانع از تحقق همکاری طرفین شد و نوراللهی در شباب الاهلی رونمایی شد. بازیکنی که بعد از شش فصل، در نهایت از جمع سرخپوشان جدا شد.

 

نوراللهی و شجاع اکنون در تیم ملی کنار هم قرار گرفته‌اند؛ شاید اگر ساختار اقتصادی فوتبال ایران به شکلی حرفه‌ای رعایت می‌شد آنها همچنان در کنار پرسپولیس بودند و رویای دستیابی به عنوان آسیایی را دنبال می‌کردند. جایی که شرایط تحریم مانع از دریافت منابع و جوایز آسیایی پرسپولیس شده و در لیگ داخلی هم سهم ناچیزی از پخش تلویزیونی و تبلیغات جانبی نصیب آنها می‌شود. وگرنه قهرمان پنج دوره لیگ نباید به این سادگی ستاره‌های خود را یکی پس از دیگری به تاراج رفته می‌دید. هواداران پرسپولیس کافیست همین یک و نیم فصل از حضور یحیی گل‌محمدی را  مرور کنند تا به این موضوع برسند که جدایی بازیکنانی نظیر علی علی‌پور، مهدی ترابی، شهریار مغانلو، شجاع خلیل‌زاده و نوراللهی و بیرانوند و ... تنها به وضعیت اقتصادی و غیرقابل رقابت این باشگاه با رقبای خارجی و شاید حتی داخلی مرتبط است.

 

 

این تصویر از دو ستاره جدا شده که شاید اگر همچنان پیراهن ٣ و ٨ محبوب پرسپولیس را بر تن داشتند، آنها امیدوارانه از همیشه پا به ادامه مسابقات می‌گذاشتند، یک حس تلخ به هواداران پرسپولیس منتقل می‌کند. تصویری که از ساعاتی قبل در فضای مجازی بارها بازنشر شده و با کامنت‌هایی متفاوت همراه بوده است. عده‌ای با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و فوتبال ایران و خصوصا باشگاه پرسپولیس حق را به آنها می‌دهند که برنامه‌ای درست برای آینده داشته باشند و عده‌ای همچنان با تعصب و نگاهی که شاید بتوان خودخواهی را هم در آن مشاهده کرد، مدعی‌اند ستاره‌ها باید تحت هر شرایطی بمانند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار