محتوای کامل یک فایل صوتی لو رفته در تبریز
انتشار فایل صوتی جلسه مذاکره نظمی و کمالوند با اکبر ایمانی، ماجرای او و تراکتور را وارد فضایی تازه کرده است.
کد خبر: ۹۹۰۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸ 01 September 2021

به گزارش تابناک سمنان فایل شش دقیقه‌ای که از صحبت‌های مسئولان باشگاه تراکتور با اکبر ایمانی به بیرون درز کرده، آخرین اتفاق عجیبی است که در این باشگاه سرخپوش تبریزی رخ داده. اتفاقی که شاید ادامه همکاری طرفین را «غیرممکن» می‌کند و البته فضایی ناامن از اتاق مذاکرات باشگاه را نشان می‌دهد.

 

نکته مهم، همان ماجرای قدیمی است که در همیشه در تبریز وجود داشته؛ اینکه باشگاه برای خروج از فشار هواداری، دست به تصمیماتی می‌زند که مشکلات را بیشتر می‌کند و حالا افشاگری علیه بازیکن تحت قرارداد، جدیدترین قسمت از این سریال بوده است. افشاگری علیه بازیکنی که سه سال قبل با درخواست هواداران به جمع تی تی ها پیوست و حالا تاکید به جدایی دارد.

 

تی تی ها ابتدا با یک اطلاعیه که عنوان آن مخالفت با «درخواست نامعقول» اکبر ایمانی است، به مخاطبانش را به خبری جلب کرده که در آن ادعا می‌شود، اکبر ایمانی باوجود داشتن قرارداد سه ساله، خواست افزایش سه میلیاردی دستمزدش را به باشگاه داده است. به نظر می‌رسد این فایل منتشره در کانال‌های تلگرامی، شواهدی است که باشگاه تراکتور برای این اطلاعیه خود در دست دارد.

در ابتدای این وویس، کمالوند خطاب به ایمانی می‌گوید: «اقا مشخصا شما خواسته‌ات را به آقای نظمی بگو.» و مذاکره شش دقیقه‌ای آغاز می‌شود:

 

در ادامه نظمی وارد ماجرا می‌شود: «در ذهنم است که ایشان آن روز گفتند قراردادی که پارسال ۳ [میلیارد] و ۲۰۰ [میلیون] بوده را ۷ میلیارد کنید.»

 

اکبر ایمانی می‌گوید: «و گفتم حاضرم ۱۰ ساله تمدید کنم.»

 

کمالوند از ایمانی می‌خواهد که درباره قراردادش توضیح بدهد: «قراردادم سال اول ۵۰۰ میلیون بود، پارسال ۹۵۰ میلیون تومان بود، نیم فصل ۵ ساله تمدید کردم، به سه میلیارد و دویست میلیون افزایش یافت.»

 

جمشید نظمی به پیشنهاد کنونی تراکتور اشاره دارد: «الان آن جا هم نوشته اند نزدیک به چهار میلیارد. 20 درصد افزایش داشته است. درخواست ایشان ۷ میلیارد است.»

 

 

سپس نوبت به فراز کمالوند می‌رسد که می‌گوید اکبر ایمانی درخواست افزایش قرارداد یا صدور رضایت نامه دارد که او «با دومی کاملا مخالف» است.

 

تاکید دوباره ایمانی روی رقم ۷ میلیارد باعث می‌شود تا فراز کمالوند بگوید که «هفت میلیارد اصلا نداریم بدهیم. نمی‌گویم پیشنهاد نداری، اما ما این رقم را خدا شاهد است نداریم بدهیم.»

 

از پشت صحنه این جر و بحث صدای دیگری به گوش می رسد که مربوط به صادق پورحسین است؛ او در حالی که سعی در دلداری ایمانی دارد به زبان ترکی با او صحبت می کند: «اکبر! پسرم! یک کمی کوتاه بیا و بگذار کار حل شود.»

 

نظمی با زبان ترکی می‌گوید: «وقتی به تراکتور آمدی، اکبر ایمانی کنونی نبودی، این تیم تو را اکبر ایمانی کرد. باشگاه هزینه کرده و تو هم زحمت کشیدی. تو اکبر ایمانی شدی و باشگاه هم ۵۰۰ میلیون تو را کرده ۴ میلیارد کرده‌.»

 

کمالوند برای راضی کردن ایمانی صحبت های خود را این گونه ادامه می دهد: «حکایت تو مثل این است که یک بچه می گوید برایم دوچرخه بخرید. دوچرخه یک میلیون است و ما فقط ۱۰۰ هزار تومان داریم. خدا شاهد است اگر پول داشتیم همان ۷ میلیارد را می دادیم ولی پول نداریم.»

 

ایمانی پس از اینکه از کمالوند می‌شنود امکان پرداخت این رقم نیست، می‌گوید: «حرفتان کاملا درست است، اگر پول ندارید من را قرضی بدهید بروم.» این درخواست با واکنش منفی کمالوند مواجه می‌شود.

 

 

نظمی با ورود به بحث این گونه سعی در اقناع ایمانی دارد: «حیثیت خودت را زیر سوال نبر. تو قرارداد ۵ ساله داری و مبلغ آن هم حدود ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است. پیشنهاد من این است که این فصل با مبلغ تعیین شده ادامه بده و فصل بعد در مورد مبلغ دوباره بحث می کنیم.  سال بعد شرایط فرق می کند و آن موقع ما هم آمادگی اش را داریم.»

 

ایمانی می‌گوید «اگر قرار است با همان رقم ادامه بدهیم، من دیوانه ام که سر تمرین نیامدم؟» کمالوند هم با اشاره به این موضوع می‌گوید که «من که در صحبت هایم دلیل غیبت را من نگفتم سر پول رفته، گفتم مرخصی دادیم. من نمی‌خواهم بازیکنم را خراب کنم و بگویم به خاطر پول و قرارداد ناراحت است.» ایمانی: «شما لطف داشتید.»

 

ایمانی در ادامه درخواست می‌کند: «اقا فراز، آقای نظمی، من حرف آخرم را میزنم. من آن مبلغ را که گفتم با حاجی (زنوزی) صحبت کنید اگر قبول کرد که کرده اگر نکرد، یا قرضی بدهید یا رضایت نامه من را بدهید و یک رقم معقول بگویید که من تامین کنم و بروم.»

 

نظمی می‌پرسد: «یعنی از این ۷ میلیارد پایین تر نمیایی؟» ایمانی پاسخ می‌دهد: «من ۷ میلیارد بدهم اجازه می‌دهید جدا شوم؟» پاسخ نظمی: «من در مورد ادامه کار صحبت می کنم. حتی یک تومان هم پایین تر نمیایی؟»

 

در پایان کمالوند می‌گوید: «باشگاه به اکبر ایمانی رضایت نامه بدهد من جیغ و داد راه می‌اندازم. بازیکنم را نمیذارم برود. تمام شد. ایشان را من احتیاج دارم و تحت هیچ شرایطی هم نمیخواهم از این باشگاه برود. نگهش دارید. اکبر پاشو از امروز بیا تمرین.»

 

 

این در حالی است که پس از درخواست فراز کمالوند نیز اکبر ایمانی در تمرین حاضر نشد و بلافاصله پس از انتشار این فایل صوتی از مذاکره محرمانه بین مسئولان باشگاه، سرمربی تیم و اکبر ایمانی، در یک لایو اینستاگرامی مدیران باشگاه را به «فریب، دروغگویی و صحنه سازی» متهم کرد.

 

نکته مهم اینکه تراکتور با جدایی نزدیک به ۱۰ بازیکن خود نسبت به لیگ بیستم دست و پنجه نرم می‌کند و در شرایطی که جدایی اکبر ایمانی غیرقابل پیش بینی بود اما او نیز حالا در مسیر پایان همکاری قرار دارد تا تراکتور بی ستاره تر از هر زمان دیگری به استقبال لیگ قهرمانان آسیا و البته لیگ برتر برود؛ تیمی که با پنجره بسته، فرصتی هم برای جذب بازیکن ندارد.

 

در این ماجرا هواداران تراکتور نیز با نگرانی و اضطراب تحولات باشگاه را دنبال می‌کنند. برخی از آنها اکبر ایمانی را به طرح درخواست غیرمعقول متهم کرده‌اند و عده‌ای دیگر نیز باشگاه را متهم به بدرفتاری با ستاره ها، بی اخلاقی در انتشار مذاکرات محرمانه و همچنین ناکامی در حفظ تیم، می‌کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار